S
Sunnivah
Guest
Fikk dere/ hva fikk dere i gave av barnefar etter fødsel? Selv fikk jeg ingenting og må ærlig innrømme at jeg er litt lei meg for det. Jeg hadde ett tøft svangerskap de siste månedene og fikk en enda verre fødsel med rift og operasjon. Føler meg trist når jeg tenker på at sambo var hjemme mange timer hver dag mens jeg lå på sykehuset og han ikke engang hadde rørt støvsugeren og at rot og oppvask fra den dagen fødselen startet fremdeles lå der to uker senere. Fikk beskjed om at jeg ikke fikk lov til å gjøre tungt husarbeid fra fødselslegen, men etter en uke hjemme måtte jeg likevel "jage" sambo og baby ut noen timer så jeg fikk vasket og ryddet kaoset. Jeg måtte jo skjønne at HAN var trøtt og sliten... Satt flere kvelder i ettertid med smerter og gråt over hva jeg føler er lite forståelse fra "alle" rundt meg. Nærmeste familie visste jo også hva vi gikk igjennom. Husker når min svigerinne fikk baby så fikk hun både weekendtur og diamantring, ikke at jeg forventer noe så dyrt, men hadde vært fint med en liten ting for å vise at han satt pris på meg.. Hun fikk også rundvask av huset fra svigermor. I-landsproblem, jeg vet.. Men slik føler jeg det. Er det ikke vanlig med gave kanskje, kanskje bare min svigerinne som var heldig?