Gave fra svigermor...

WZ

Glad i forumet
Vi sendte jo gave til henne og broren til sambo i posten, siden vi ikke har så mye kontakt akkurat...
(Sist vi så henne var i navnefesten til minsta i november i fjor!)

På julaften kom det hentelapp til oss på posten, så sambo var ut for å hente det..
Det var to pakker, og på begge sto det kun Jenny sitt navn på utsiden
Vi ante ugler i mosen...
Og jodda, helt riktig!

I den ene pakken var det: Til Jenny fra Farmor
I den andre pakken: Til Jenny fra Onkel A..

Sambo har en sønn fra tidligere forhold, og jeg har en sønn som sambo er pappa for..
Hva med de to andre barnebarna?????? Hva med sønnen??

Merkelige kvinnemenneske!!!!

Jeg har så lyst å ringe henne, men vet ikke om det er verdt det..

MANNEN din burde ringe henne... Fy, så usmakelig! Da kunne hun spart seg.

huff, svigermødre altså!!! [8|][:-]

ORIGINAL: Labambie

MANNEN din burde ringe henne... Fy, så usmakelig! Da kunne hun spart seg.

Ja, han kommer nok til å gjøre det over nyttår..
Tenkte kanskje å gi henne romjula, sånn i tilfelle hun har sendt til de andre også men at det ikke har kommet frem..
(Selv om det også er litt merkelig, siden hun jobber i posten.. Da burde hun vel huske å sende i tide?)

Usmakeligt.

Noe lignende finnes langt uti familien min også.........noen mennesker er liksom ikke satt sammen riktig når det gjelder sånt......

Om noen skulle kommentere det bør det være gubben din.....og husk at han ikke kan kjefte på henne, hun har tross alt lov å gi gave til hvem hun vil.....men han kan på et fint vis si at det passer bedre å gi alle 4 en liten ting....til neste gang.....:-)

De hadde jeg returnert uåpnet..

Herregud at det går ann sa, så usmakelig!! Da hadde jeg vel helt sikkert ikke gitt Jenny de pakkene heller, eller kjøpt egne pakker til guttene fra dem faktisk, sånn at de ikke skal føle seg mindreverdige, for de søte små kan ikkeno for at farmor er GAL! Heller fortalt hele greia når dem blir store nok til å skjønne det ikke er dem det er no galt med!

ORIGINAL: kniberg

Herregud at det går ann sa, så usmakelig!! Da hadde jeg vel helt sikkert ikke gitt Jenny de pakkene heller, eller kjøpt egne pakker til guttene fra dem faktisk, sånn at de ikke skal føle seg mindreverdige, for de søte små kan ikkeno for at farmor er GAL! Heller fortalt hele greia når dem blir store nok til å skjønne det ikke er dem det er no galt med!

Ja, vi bare åpna de i smug vi, uten å lage noe nummer ut av det..
Men nå er det jo over et år siden vi så henne sist, og før det var det vel et halvt år.. Så de vet ikke hvem hun er..

Back
Topp