Gave fra mannen..

Caroline :)

Elsker forumet
Hva fikk dere?:D

Her fikk jeg gavekort på farris bad!
3 retters middag, overnatting, frokost og inngang på spa avd bla.:) hadde ikke trodd han skulle slå såpass på stor trommen:p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
:p Iphone 5S
 
fikk statoilkoppen som alle andre år, og ett nyydelig armbånd med hjerter og diamanter på. Valgte det selv i Dubai, da vi var der i november :). Passer til det fiine hjertesmykket, jeg fikk første jula vi var sammen :)
 
Jeg fikk Stormberg boblejakke av mannen og ny mobil av barna.
Den siste pakka under treet på julaften var også min, trodde det var en tulle gave dersom jeg hadde fått så mye fint. Men nei da... Det var en ring! Og i det jeg åpnet den gikk mannen ned på kne! Fiiineste julegaven og nå blir det bryllup til sommeren :)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
 
Jeg fikk Stormberg boblejakke av mannen og ny mobil av barna.
Den siste pakka under treet på julaften var også min, trodde det var en tulle gave dersom jeg hadde fått så mye fint. Men nei da... Det var en ring! Og i det jeg åpnet den gikk mannen ned på kne! Fiiineste julegaven og nå blir det bryllup til sommeren :)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
Gratulerer så mye :)
Raske bryllupsplaner også da!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg fikk Stormberg boblejakke av mannen og ny mobil av barna.
Den siste pakka under treet på julaften var også min, trodde det var en tulle gave dersom jeg hadde fått så mye fint. Men nei da... Det var en ring! Og i det jeg åpnet den gikk mannen ned på kne! Fiiineste julegaven og nå blir det bryllup til sommeren :)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app


Gratulerer!
 
Takk jenter :)
Nå er vi i full gang med planlegging. Har satt dato og bestilt presten. Bestemt oss for utradisjonellt, morsomt låve bryllup. Ikke alt for mange gjester, bare de vi ønsker å feire denne dagen sammen med.
Gleeeeeeder meg såååå!!!!

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
 
Back
Topp