Gave bryllupsdag

sogn78

Forumet er livet
VIP
Me har snart eit års bryllupsdag:)
Det er vel papir, så eg tenkte å kjøpe billettar til ein helgetur. No er ikkje formen der at eg har lyst å reise vekk, så er det nokon som har ein ide om kva eg kan kjøpe/finne på?:)

Kva har dei som er gift kjøpt opp gjennom åra? Treng ikkje ha noko med papir å gjera heller, for tvilar på at mannen veit kva dei ulike bryllupsdagane symboliserar;)

Blir glad for ALLE tips:)
 
Hva med billetter til en musikal, eller lignende?
 
Kinobilletter da? Ellers er det jo gøy å ha noe å se frem til så gjør vel ikke noe om det er litt frem i tid?
 
Har laget god middag, show frem i tid, klokke, verktøy, roser, nytt undertøy noen ganger mye og andre ganger lite oppmerksomhet, men første bryllupsdagen er jo spesiell;)
 
Gi han et sexy bilde av deg selv ;-) El lage kalender med fine bilder av dere sammen og skrive en kosleig ting dere skal gkøre sammen hver mnd i året som går (passer kanskje litt dårlig når det er midt i året når jeg tenker meg
om)
 
Gi han et sexy bilde av deg selv ;-) El lage kalender med fine bilder av dere sammen og skrive en kosleig ting dere skal gkøre sammen hver mnd i året som går (passer kanskje litt dårlig når det er midt i året når jeg tenker meg
om)
Ja, passar kanskje dårleg no, men lagrar ideen til julegave:) takk!
 
Kino, konsert.

Gavekort på hva som helst, egentlig, papir er jo greit. Alt kan skrives på det. ;) Helaften? Middag ute. Spa. Masse å velge mellom.
 
Kjøpt hotellweekend, velværebehandling, billett til konsert, ut på middag, laget romantisk aften hjemme :)
 
Back
Topp