gaveønsker

2x 24November

Forumet er livet
VIP
om 22 dager fyller jeg 30 år [:-][:-] Og sambo maser sånn om at jeg må ordne en liste til han, og helst med minimum 10 ting[&:][&:] Og jeg sliter.. Noen som har tips?? Hva ønsker DU deg??

(jeg har ønsket meg
kjøkkenbord med 6 stoler (men det nekter han å kjøpe meg)
kaffemaskin
gavekort på black disign
printer

men alt dette mener han ikke blir gaver til MEG men til huset, og han vil gi meg noe som er bare til meg.
jeg liker ikke type spa ting, og reise er umulig da vi har 4 barn og ingen barnevakt.

Frisørtime? Eller er det for spa`ete?[8D]

Mor til 4 smykke? å få inngravert navnene bakpå? eller bare bokstaven til alle, om det ikke er plass?

Ingen mulighet for barnevakt i det hele tatt? Tenker på en helkveld, med kino(f.eks) ut å spise,eller bare kose seg hjemme med god mat,film osv![:)]

Jeg kan si hva jeg ønsker meg for tiden, men det er kanskje kjedelig[8D]

Hunterstøvler
Hudpleieserie
Parfyme
Bergans "allværsjakke".
Lerret med bilde av Serine[:)]

Jeg fylte nettopp 30, og jeg gikk rundt og fant klær/sko/veske som jeg ønsket meg. Virkelig noe som var kun til MEG, og som jeg ikke tok meg råd til å kjøpe meg sånn uten videre akkurat nå. Skrev liste til sambo med hvilke butikker de forskjellige tingene kom fra osv! Han syns det var perfekt, for han hater å finne gaver, nå kunne han velge blandt ting jeg ønsket meg (fikk ikke alt på lista, men ønsket meg alt jeg fikk). Han hadde i tillegg kjøpt noe utenom det, som han hadde funnet helt selv! Det ble jeg veldig overrasket over, og veldig glad! [:)]

Ellers ønsket jeg meg "kunst", bilder/figurer/skulpturer fra gallerier osv, noe som varer litt lenger enn en hudpleie time (jeg ønsket meg heller ikke sånn spa-timer)

Hadde ønsket meg kaffemaskin, men det kjøpte vi for penger vi fikk til jul...

Så hærlig[:D] er jo maaaaasssse å ønske seg (synes jeg da[8D] )
Jeg ville ønska meg:
Bergans turbukse
Langt "snø" smykke
Gore tex joggesko
Skifeller
Fotbad
Gavekort på skobutikk
Ekstern harddisk
Skinnhansker
Alliansering
HH-superundertøy i fine farger
Røros-plledd
Klokke i stål m litt "bling" på
Gavekort på parfymeri
Fiskestang
Ny mobil

Kunne sikkert fortsatt i en evighet[:D][:D][:D]

ORIGINAL: MilliVanilli

Frisørtime? Eller er det for spa`ete?[8D]

Mor til 4 smykke? å få inngravert navnene bakpå? eller bare bokstaven til alle, om det ikke er plass?

Ingen mulighet for barnevakt i det hele tatt? Tenker på en helkveld, med kino(f.eks) ut å spise,eller bare kose seg hjemme med god mat,film osv![:)]

Jeg kan si hva jeg ønsker meg for tiden, men det er kanskje kjedelig[8D]

Hunterstøvler
Hudpleieserie
Parfyme
Bergans "allværsjakke".
Lerret med bilde av Serine[:)]

mamma er frisør, så det tar hun seg av[:)]
mor til 4 smykke har jeg[:)] (men har ikke fått gravert på det. Hadde gravering på mor til 3 smykket)

Back
Topp