hei! Har noen tatt dette ved graviditet? Jeg skal det, og lurer på hvordan det da blir med den bedøvelsessprayen? Regner med at den beroligende man får, kan man ikke ta som gravid? Jeg gruer meg helt sinnsykt!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aldri tatt før, men hørtes ikke godt ut uansett... huff masse lykke til!hei! Har noen tatt dette ved graviditet? Jeg skal det, og lurer på hvordan det da blir med den bedøvelsessprayen? Regner med at den beroligende man får, kan man ikke ta som gravid? Jeg gruer meg helt sinnsykt!!!
Uff - hvorfor i all verden skal du gjennomføre det når du er gravid? Må da kunne vente? Evt så er jo symptomene god nok indikasjon for evt medisinering mens du er gravid?
Jaja er vel ikke bare brokk og magesår som undersøkes med gastro, men det bør virkelig vurderes om det er absolutt nødvendig altså.
Aldri tatt før, men hørtes ikke godt ut uansett... huff masse lykke til!
Dersom det er Xylocain spray du får så er det ikke noe risiko i forholdt til svangerskap (kilde: felleskatalogen). Når det kommer til beroligende så antar jeg at det kommer an på hva type det er snakk om, det er i alle fall noen typer man kan trygt kan bruke som ikke fast medisin, som f.eks sobril i følge tryggmammamedisin.no hvor jeg spurte om det en gang da jeg skulle ut å fly og har brukt sobril under reise. Antar at de er klar over at du er gravid? Jeg ville ringt til sykehuset og forhørt meg dersom du gruer deg, både angående trygghet og hva du kan forvente og om du får muligheten til å ta den beroligende medisinen som gravidmasse lykke til!
Det som er, er at jeg hadde magesår bakterien helicopacter i november. Og smertene har ikke gått bort enda, har kvia meg skikkelig ( siden november ) til å gjennomgå denOg nå tror jeg de blir nødt til å sende meg dit pga smertene
![]()
Jeg er virkelig usikker på om de vil utsette deg for det der i svangerskapet altså. Hvis du fortsatt har vondt så mistenker de nok magesår. Så spørs det jo om de vil behandle deg for magesår uten at det er påvist. Avhenger jo av hvor smertene dine ligger
Åh guri! Jeg har vondt i magesekken - i mellomgulvet lissom.. Kommer og går - men det
Kommer SPESIELT når jeg spiser tyggis, og drikker cola. Jeg klarer ikke å «skille» den slags mat og drikke... F.eks i stad kom det kun av at jeg drakk is-te... Vet aldri når de kommer, og hva jeg skal holde meg unna...Veldig slitsomt