Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkHei. Denne var feilposta. Eg flytta den til Generelt for deg, så får du nok fleire svar![]()
Takk for svarHeiaer over 2 år siden min nå
å jeg er bare 4 uker på vei så kan desverre ikke svare
men vet det er noen her inne
men kommer vell å an på hvor lenge siden det er man tok oprasjonen.
siden de anbefaler etter 2 år så tror jeg ikke jeg får noe ekstra
![]()
Ja det er desverre veldig dårlig opplyst. Min lege er generelt dårlig opplyst så om jeg sier jeg trenger ekstra oppfølging til han så får jeg vell det åTakk for svarJeg skal til legen til uken, så får vel noe mer svar da. Men vet at det generelt er dårlig opplyst om operasjonen og svangerskap, så kjekt å høre andres erfaringer og ta med meg videre
Men spennende for deg og! Gratulerer
Hehe er jo litt med det at man er bekymret og da, siden man vet så lite. Vil jo at alt skal gå bra og at frøet skal vokse seg sterkt!Ja det er desverre veldig dårlig opplyst. Min lege er generelt dårlig opplyst så om jeg sier jeg trenger ekstra oppfølging til han så får jeg vell det åhaha frister til å si det
![]()
Ikke santHehe er jo litt med det at man er bekymret og da, siden man vet så lite. Vil jo at alt skal gå bra og at frøet skal vokse seg sterkt!![]()
Åååh så spennendeDa har jeg vært hos legen, og jeg får ekstra oppfølging både hos lege og gynekolog. Det betyr tidlig ultralyd og ekstra ul for vekstkontroll. Gleder meg til å se knøttet!![]()
Sender deg en pmNoen av dere som har tatt gbp som vil kontakte meg på pm og fortelle litt om det? Jeg vurderer det veldig sterkt >![]()
Tusen takkSender deg en pm![]()