R Rebecca85 Forumet er livet VIP 29 Aug 2008 #1 Hva faen gjør man når man er på jobb og har fare for enorme gassutslipp[8|] Kan være dødelig tror jeg...[:-]
Hva faen gjør man når man er på jobb og har fare for enorme gassutslipp[8|] Kan være dødelig tror jeg...[:-]
R Rebecca85 Forumet er livet VIP 29 Aug 2008 #2 ORIGINAL: hønselovisa! som i farting!?hahahaha promp i vei! Jezz...kan ikke ta livet av folka her heller..[:-] tror jeg kan svimslå meg selv også[:o]
ORIGINAL: hønselovisa! som i farting!?hahahaha promp i vei! Jezz...kan ikke ta livet av folka her heller..[:-] tror jeg kan svimslå meg selv også[:o]
R Rebecca85 Forumet er livet VIP 29 Aug 2008 #3 ORIGINAL: Circe To much information. Du får ikke være med å drikke vin! Neivel [&o] Tar med meg lufta og flytter til Aremark jeg!
ORIGINAL: Circe To much information. Du får ikke være med å drikke vin! Neivel [&o] Tar med meg lufta og flytter til Aremark jeg!
R Rebecca85 Forumet er livet VIP 29 Aug 2008 #4 ORIGINAL: snupsemamma Spist noe du ikke tåler, nå?[8|] Sikkert [:D]
R Rebecca85 Forumet er livet VIP 29 Aug 2008 #5 ORIGINAL: petrinesnuppa Spring på do å fis, å så fyker du ut før lukta tar deg.[8D] Hihi...har du prøvd å løpe fra giftige gasser [:D]
ORIGINAL: petrinesnuppa Spring på do å fis, å så fyker du ut før lukta tar deg.[8D] Hihi...har du prøvd å løpe fra giftige gasser [:D]
R Rebecca85 Forumet er livet VIP 29 Aug 2008 #6 ORIGINAL: hønselovisa! circe er bråkebtaat i dag;9promp fra deg før du kommer hit,så kan du værra m;) Promper ikke offentlig så bare slapp av[:D] lar det gå utover mannen hjemme [:o][:D]
ORIGINAL: hønselovisa! circe er bråkebtaat i dag;9promp fra deg før du kommer hit,så kan du værra m;) Promper ikke offentlig så bare slapp av[:D] lar det gå utover mannen hjemme [:o][:D]