Gassballonger!

|Frosken|

Juni12s hobby/håndarbeider
VIP
Junibarna 2015
Hvor bor du, og hvor mye kostet det for en gassballong idag?

100 kr her

I Tønsberg var det 200. Mamma påstod at de kostet 600 i Oslo, men det kan umulig stemme??

Et sted i Akershus. På den ene skolen 100 kr og på den andre 150 kr.

Det var vel en reportasje i avisa her om dagen om at noen mente den burde koste 600 kr siden helliumgass er en viktig gass for industrien og at det ikke er så mye av den, eller noe sånt.. Men den kosta ikke 600 kr i oslo..

100-150 kr her.
Men vi fikk den for 50, for jenta vår skulle absolutt ha Cars ballong og de hadde bare 1 av den med lite luft i :p Men den dugde.

Hørt priser på 300 kr i oslo.sinnsykt.

sørlandet, 100 kr

Er ikke tradisjon for gassballonger på 17.mai, og det syns jeg er helt greit

Vi bor på vestlandet, og de koster vel 70-80 kroner under tivoli og lignende.

Vi betalte 60 kr! :) Helt perfekt spør du meg! =)

De solgte heldigvis ikke sånt tull på skolen der vi var. Jeg synes det er helt tullete å betale masse penger for litt plast og helium.

På skolen her (liten bygd i Akershus), solgte de heliumballonger til 100 kroner.  

Dette var i tillegg da 7. klasse som solgte ballongene for å samle inn penger til leirskole, som jeg syns er helt greit. Da er det i hvertfall ikke en eller annen romanier som selger overprisa ballonger i Oslo og tjener fett.

Skal sies at vi ikke kjøpte ballong, da vi ikke ser helt poenget med det.  Kan heller ha vanlige ballonger :)

|Frosken| skrev:
I Tønsberg var det 200. Mamma påstod at de kostet 600 i Oslo, men det kan umulig stemme??

Ei jeg kjenner synes det var så dyrt at hun pruta det ned til 150, men stiv pris det og.

Det var en artikkel for ikke så lenge siden om at enkelte forskere tror jeg det var, mente det burde koste 600 for en ballong pga heliumen som er et relativt sjeldent grunnstoff. De mente at det å ha det i ballonger var å kaste bort helium. Men hva det koster i Oslo aner jeg ikke.

Mrs. Careface skrev:
100 kr her

Her i Kristiansund også. Billigere enn i fjor hørte jeg noen kommentere, men jeg aner ikke hva det kostet da.

Her var det 80 for en og 120 for to. Vi kjøpte ikke, fordi det gikk nok penger i dag!

Kostet 100,- i moss

her har de ikke noe slikt som jeg har sett

100 kr per stk betalte vi
mannen hadde hørt debatt i dag tidlig angående gassballonger på tv eller radio. At de kostet 3 kr i innkjøp og at de blir solgt for svimlende beløp.

Moss..her kosta den 120 kr 

Back
Topp