Garvid ? ...

• Trådstarter Trådstarter Helene_00
  • Opprettet Opprettet
H

Helene_00

Guest
hei! Jeg var veldig uforsiktig med mannen den 26.nov og skjønte den dagen att mensen er rett rundt hjørnet. Mensen har enda ikke kommet og har gådd rundt i tre/fire dager med mensen lignende smerter, oppblåst, & trøtthet uten att mensen er kommet. Tok en test den 2.des (er nokk aaaltfor tidlig) ble negativ.. Bruker ha mensen hver månde.. E blidd såå usikker nå..

Er jo ca 2 uker før mensen at man blir gravid. Siden det er da eggløsningen er. Så sex rett før mens skal jo i teorien ikke gjøre deg gravid. Med mindre eggløsningen var sen, men da blir jo mensen også senere. Ville nok ventet litt og sett om mensen kommer eller evt ny test om noen dager-1 uke :-)

Jeg ble gravid dagen etter avsluttet mens, så ja man kan bli gravid utenom den "normale" eggløsningen.
Og man kan også få eggløsning av kraftig orgasme (Flere leger og jordmødre som fortalte meg, da jeg selv var i tvil pga jeg ble gravid rett etter mens)

Jeg ble gravid dagen etter avsluttet mens, så ja man kan bli gravid utenom den "normale" eggløsningen.
Og man kan også få eggløsning av kraftig orgasme (Flere leger og jordmødre som fortalte meg, da jeg selv var i tvil pga jeg ble gravid rett etter mens)

Derfor jeg skrev i teorien :-) trenger jo et egg for å bli gravid. Og eggløsningen er somregel 2 uker etter mens/før neste mens. MEN ingen regel uten unntak :-)Plutselig finner kroppen ut at den vil ha eggløsningen tidligere eller senere en det vanlige. Kan bli gravid mens en har mensen og, om neste eggløsningen er da :-)

Derfor jeg skrev i teorien :) trenger jo et egg for å bli gravid. Og eggløsningen er somregel 2 uker etter mens/før neste mens. MEN ingen regel uten unntak :)Plutselig finner kroppen ut at den vil ha eggløsningen tidligere eller senere en det vanlige. Kan bli gravid mens en har mensen og, om neste eggløsningen er da :)
Mitt "problem" er at jeg ikke hadde hatt eggløsning på over 2 år, og var erklært steril av flere leger :) Så det var et sjokk å plutselig oppdage at jeg var gravid. Men angrer ikke på overaskelsen ;) Han er verdens beste gutt :Heartblue

Mitt "problem" er at jeg ikke hadde hatt eggløsning på over 2 år, og var erklært steril av flere leger :) Så det var et sjokk å plutselig oppdage at jeg var gravid. Men angrer ikke på overaskelsen ;) Han er verdens beste gutt :Heartblue

Da var det jo et kjekt sjokk :-) selv om et stort :-P hehe

Kjente symptomer kun dager etter befrukting. Prøvde ikke å bli gravid, men kjente det på hele kroppen.
Masse murringer, småkvalm,halsbrann og tissing :P

nå er det lenge siden oppdatering! Var du gravid? :D

Back
Topp