garnier selvbruning?

lykkelita*

Forumet er livet
jeg har vært å kjøpt meg den nå... den skal gi en fin brunfarge gradvis! noen som har prøvd den??[:)]

jeg bruker dove sin...

der kommer fargen dagen etterpå...

for å oppnå best resultat peel huden først...
på albuer ankler bland sammen med body lotion for å oppnå best resultat[:)]

ORIGINAL: ~Maddy~

jeg har foressten sånn spray jeg,men tør ikke bruke den![&:] tenk om det blir skikkelig ujevnt da? og j som skal ut i dag...

hadde tenkt å kjøpe spray, men turte ikke[8D] er ei i klassen min som hadde brukt det nå og hun ble kjempefin, men det var litt sånn oransj-tone i den og det liker ikke jeg. men det er jo ikke sikkert at det er samme spray som du har...! om du får hjelp blir det sikkert ikke skjoldete[:)]

ORIGINAL: unemoren

jeg bruker dove sin...

der kommer fargen dagen etterpå...

for å oppnå best resultat peel huden først...
på albuer ankler bland sammen med body lotion for å oppnå best resultat[:)]

Jeg har også brukt dove, men den sverter av på lakene[&:] så jeg tenkte jeg skulle prøve å se om det er sånn med bare den, eller om alle er sånn, for det ser jo så stygt ut...

hehe, jeg er sååå lat emd peeling og sånt, vil at det skal gå så fort som mulig[8D]

sambo får ikke hjelpe meg med det,da blir d ikke bra tror jeg[8D] det er den fra loreal for blondiner

har de egen selvbruning for blondiner????

sambo får ikke hjelpe meg med det,da blir d ikke bra tror jeg[8D] det er den fra loreal for blondiner

Jeg lot min sambo hjelpe meg med selbruningskrem fra Loreal i forrige uke, og det ble IKKE bra, nei[;)] det hadde dryppet ned på korsryggen, så dråpene var knallbrune, og det så ut som krusseduller over hele ryggen min[8D] Jeg burde vel egentlig bare begynne å ta sol i stedet for å tulle med alle disse kremene, men det tør jeg ikke[&:]

ORIGINAL: unemoren

har de egen selvbruning for blondiner????

hehe,ja..en for blondiner og en for brunetter,som sikkert er litt mørkere..har jo fått sminke til de to forskjellige å[;)]

åååå begynte jeg å lure[;)][;)][;)]

Back
Topp