Garn til booties?

FruAH

Glad i forumet
Har kjøpt oppskrifta på ravelry, men hva bruker dere? Har ikke begynt å lese og oversette enda [8D]

Jeg brukte dobbel babyull fra sparkjøp på den oppskriften og nål nr 4. Da passet de akkurat til datteren min på 4,5 mnd.

Falk, nepal, smart...og nål 3-5 kommer an på str.

jeg bruker det jeg har jeg! tar en hekleprøve på sålen for å se hvor lang den er, og hvor tette maskene blir. så tester jeg litt forskjellig med forskjellige nåler.

men mye i gutten min sin strl er heklet i drops merino extra fine, men nål 3,5. (de begynner å bli for små nå da, han er 4 mnd og 1 uke)

Har heklet en i babyull fra europris på nål 3,5 ikveld. Synes de virker små, har tenkt til nyfødt da. Hmm ble den 10 cm tro...Men hvor lang er sålen deres? Eller hvor lang er foten til barnet deres? Sønnen min er jo 11 mnd så han er ikke akkurat nyfødt lenger...

ORIGINAL: Babymario

Har heklet en i babyull fra europris på nål 3,5 ikveld. Synes de virker små, har tenkt til nyfødt da. Hmm ble den 10 cm tro...Men hvor lang er sålen deres? Eller hvor lang er foten til barnet deres? Sønnen min er jo 11 mnd så han er ikke akkurat nyfødt lenger...

jeg prøvde meg med dobbel babyull fra dale på 3,5 og jeg syns også den sålen ble liten, men man glemmer jo hvor små de nyfødte er[:D]... skal også hekle til nyfødt og min på snart 11mnd er svær i beina så nytter ikke måle han...

ORIGINAL: My Angels

ORIGINAL: Babymario

Min 4 måneder er ca 10cm i foten. [:)]

min 4 mnd's gutt er og ca 10 cm målte jeg i dag :-)

Takk. Da passer de vel til nyfødte, men jeg kan kanskje gå opp til nål 4 på det garnet for å få litt større evt. [:)]

min gutt på snart 11mnd har 11-12cm lange føtter.. litt vanskelig å måle for han skal bare spise opp målebåndet...

ORIGINAL: *Aulile*

min gutt på snart 11mnd har 11-12cm lange føtter.. litt vanskelig å måle for han skal bare spise opp målebåndet...

Hehe, målte Jørgen - også snart 11 mnd og han har også 11-12 cm [:D]

Back
Topp