nussnøff Gift med forumet VIP 4 Okt 2011 #1 Hva er finest hvit eller sort? Jeg har hvite gardiner, lyse vegger, mørke gulv og sorte møbler.
Trone Gotta love ebay VIP 4 Okt 2011 #2 Jeg ville valgt sorte for å få ett brekk :) Vi har også lyse vegger og noen mørke møbler og valgte sorte gardinstenger. Vi prøvde med hvite stenger, men hos oss så ble ikke det noe bra, rett og slett :)
Jeg ville valgt sorte for å få ett brekk :) Vi har også lyse vegger og noen mørke møbler og valgte sorte gardinstenger. Vi prøvde med hvite stenger, men hos oss så ble ikke det noe bra, rett og slett :)
¤ ¤Sunshine¤ Guest 4 Okt 2011 #3 jeg er litt motsatt jeg da, jeg hadde valgt hvite. men det er fordi jeg blir så fort lei av det svarte og mørke. jeg har sølvstang.
jeg er litt motsatt jeg da, jeg hadde valgt hvite. men det er fordi jeg blir så fort lei av det svarte og mørke. jeg har sølvstang.
nussnøff Gift med forumet VIP 4 Okt 2011 #4 Vi har sorte nå, men lurte litt på om det hadde vært finere med hvit. Er litt kjedelig å kjøpe, også var det finere sånn som det var......
Vi har sorte nå, men lurte litt på om det hadde vært finere med hvit. Er litt kjedelig å kjøpe, også var det finere sånn som det var......
©Miss Fat Gift med forumet 4 Okt 2011 #5 Jeg husker jeg lurte på det samme selv når vi kjøpte. Har hvite vegger og hvite gardiner. Men kjøpte sølvgrå stenger og synes det er superfint...
Jeg husker jeg lurte på det samme selv når vi kjøpte. Har hvite vegger og hvite gardiner. Men kjøpte sølvgrå stenger og synes det er superfint...