Gardinstang forlenger

Me&mini

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Er det noen som har erfaring med KULA gardinstang fra jysk med forlenger?

Hvordan får man av endestykket? :D

Nope, men dytter opp for deg:p

Jeg tror de sitter fast ;)
Har ikke klart å få av vår i det minste, har heller ikke testet forlenger, den blir jo 3m alene. Men mener du kan sette på forlenger på midten, ikke 100% sikker..
Dessverre ikke så mye hjelp i meg heller. :wtf:

Jeg tror de sitter fast ;)
Har ikke klart å få av vår i det minste, har heller ikke testet forlenger, den blir jo 3m alene. Men mener du kan sette på forlenger på midten, ikke 100% sikker..
Dessverre ikke så mye hjelp i meg heller. :wtf:

Samboer har tatt med for å prøve å få hjelp. Den vil falle fra hverandre om man setter sammen på midten, så den bør tres inn i rørene. Slik at den tynneste er i midten.
Skal ha det over en lengde på 4.20 her, så er avhengig av forlengeren. Står jo at den skal kunne brukes med forlenger, men det går dårlig uten å få av knotten. Så om det er umulig må det bli en annen stang :p

Men godt å høre det ikke bare er oss :D da føler jeg meg ikke så dum ;) haha

Samboer har tatt med for å prøve å få hjelp. Den vil falle fra hverandre om man setter sammen på midten, så den bør tres inn i rørene. Slik at den tynneste er i midten.
Skal ha det over en lengde på 4.20 her, så er avhengig av forlengeren. Står jo at den skal kunne brukes med forlenger, men det går dårlig uten å få av knotten. Så om det er umulig må det bli en annen stang :p

Men godt å høre det ikke bare er oss :D da føler jeg meg ikke så dum ;) haha

Ah, ja da blir det verre. Hvis dere finner ut av det så får du oppdatere tråden så jeg også lærer det ;)

Ah, ja da blir det verre. Hvis dere finner ut av det så får du oppdatere tråden så jeg også lærer det ;)
De fikk ikke til der heller, så samboer byttet de med en annen stang ;)

Back
Topp