Gardinhjelp!

~Mummimamma~ skrev:

Dollface skrev:

~Mummimamma~ skrev:
Definitivt nummer en.

Men jeg tror jeg hadde gått for hviiiite

neeeej.... da blir det for hvitt.. :P ååårker det bare ikke....
må ha råsa...

Hehe, skjønner det :P

Skal de bare henge eller skal du dra de litt til siden med gardinbånd (det heter da virkelig ikke det? )

Blir sikkert knallfint, gleder meg til bilder =)

hvis det blir en av de to, må de henge rett ned tror jeg.. iallefall den med knytebånd.. men når det er sånn kanallengde så kan de jo dras til siden uten at det ser jalla ut.. om jeg finner noe å dra de til side med som ikke ser jalla ut...
:D

de første! kjempenydelige!!

Dollface skrev:

~Mummimamma~ skrev:

Dollface skrev:

~Mummimamma~ skrev:
Definitivt nummer en.

må ha råsa...

Skal de bare henge eller skal du dra de litt til siden med gardinbånd (det heter da virkelig ikke det? )

hvis det blir en av de to, må de henge rett ned tror jeg.. iallefall den med knytebånd.. men når det er sånn kanallengde så kan de jo dras til siden uten at det ser jalla ut.. om jeg finner noe å dra de til side med som ikke ser jalla ut...

Jeg er enig at nummer to må henge rett ned ja, men den første tror jeg blir fin om du får den litt til siden. Men det forutsetter selvfølgelig at du finner noen fine bånd.

(I stua har jeg dratt gardinene til side med bånd jeg har kjøpt på sybutikken, ikke akkurat super ent, men penere enn mye av den jalledritten jeg fant de andre stedene :P )

~Mummimamma~ skrev:

Dollface skrev:

~Mummimamma~ skrev:

Dollface skrev:

~Mummimamma~ skrev:
Definitivt nummer en.

må ha råsa...

Jeg er enig at nummer to må henge rett ned ja, men den første tror jeg blir fin om du får den litt til siden. Men det forutsetter selvfølgelig at du finner noen fine bånd.

(I stua har jeg dratt gardinene til side med bånd jeg har kjøpt på sybutikken, ikke akkurat super ent, men penere enn mye av den jalledritten jeg fant de andre stedene :P )

jeg trer ikkepå hva som helst nei.. haha.. :P

men de må nok litt vekk fra vinduet, for ellers kan det lett bli litt mørkt der.. nå har jeg bare sånne tynne gjennomsiktige hvite der pluiss en rullegardin...

alternativet...... siden jeg lider av beslutningsvegring... er en lyserosa liftgardin jeg har sett på åhlens....... da trenger jeg ikke lete etter bånd heller.. og heller ikke være redd for tapt lys....

åh.. gud. og hun skal ikke bo der med en gang heller... :P Bare jeg som vil bli ferdig i går.

Dollface skrev:

~Mummimamma~ skrev:

Dollface skrev:

~Mummimamma~ skrev:

Dollface skrev:

~Mummimamma~ skrev:
Definitivt nummer en.

må ha råsa...

jeg trer ikkepå hva som helst nei.. haha.. :P

men de må nok litt vekk fra vinduet, for ellers kan det lett bli litt mørkt der.. nå har jeg bare sånne tynne gjennomsiktige hvite der pluiss en rullegardin...

alternativet...... siden jeg lider av beslutningsvegring... er en lyserosa liftgardin jeg har sett på åhlens....... da trenger jeg ikke lete etter bånd heller.. og heller ikke være redd for tapt lys....

åh.. gud. og hun skal ikke bo der med en gang heller... :P Bare jeg som vil bli ferdig i går.

JEG går forsatt for gardin nummer 1 :P

Liftgardin er pent det også, meeeen...

Dollface skrev:

sogn78 skrev:
Syns nr to var finast, dei første syns eg såg skikkelig billige og gammeldagse ut. Trur ikkje du angrar på å male kommoden rosa, det blir sikkert kjempefint. Du må legge ut bilder av det ferdige rommet, høyres superfint ut!!!

Viss du vil ha inn litt fleire fargar enn berre rosa og kvitt, så har eg sett kommoder som skuffene er malt i ulike pastellfargar, det var kjempefint, og friska litt opp :o))

så "frilynt" er jeg ikke... det bor et psykt kvinnemenneske inni meg og hun kan ikke ha for mange farger.... :P Men det blir jo et pledd i ulike rosa nyanser og ei vimpelrekke.. og kanskje kurver i hylla kan males i ulike rosa/rød-toner for variasjonens skyld...

Og bilder blir det nok etterhvert ja... Nå skal jeg bare ha ned en stor vegg med gjenstridig tapet uten å ødelegge tapeten under, så kan det vaskes, pusses, sparkes og males - og legges gulv.... på to rom...

Jasså, ikkje meir jobb altså ;o))
Gleda meg til bilder, det høyres ut som det blir veldig fint

©Smartass skrev:
De første!! :D

Sjakkruta skrev:

FancyPants skrev:
Jeg tror jeg hadde gått for de som ikke er blonde. Var det bilde nr 2, tro?

Blir sikkert fint med rosa kommode, greit å få inn litt farge der også, så ikke alt blir hvitt:)

Enig 

Jeg hadde valgt de første. Og så tror jeg den rosa kommoden bare blir knall :) Høres ut som du har en goooood plan :))

FancyPants skrev:
Jeg tror jeg hadde gått for de som ikke er blonde. Var det bilde nr 2, tro?

Blir sikkert fint med rosa kommode, greit å få inn litt farge der også, så ikke alt blir hvitt:)

Ikke i tvil her:)

Min mening: Gå for gardin nr 2 (Knytebåndslengde).
Gardin nr 1 (Sara), er jo ikke en gardin, men en innenfor-gardin. 

Ha ha, nei tenkte bare på han presten som hadde en potet i rompa og sa han hadde hengt opp gardiner naken og datt ned oppå poteten. Leste det på sol for ei ukes tid siden

Back
Topp