Gardiner

Mamma til en skatt

Gift med forumet
It's gonna be May 2019
Årh, på lørdag var jeg over alt og lette etter gardiner til rommet til D. Men fant ingen!!! Å så mye forskjellige priser da, jeg tenker på noe baby blå... Å ser jo for meg at om noen år kommer jeg til og bytte de ut, så hva er normalt og betale? Å er det noen så har noen tips hvor jeg finner noen fine:):) er så mye mer til jenter enn til gutter syns jeg:(

De har noen søte på princess:) blå eller beige m stjerner og blå og hvit med stjerner på toppen. Ellers har ikkje jeg heller sett så mye. Ikkje det beste utvalget til gutt....

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Ellos.no har også :) Hadde problemer med å finne gardiner jeg og, til jente! Ente nesten opp med å sy selv ;) men kom plutselig over noen rosa med hvite stjerner, de skulle ut av produksjon! Var princess forresten.

❤25/2-13❤

Jeg finner heller ingen gardiner... Men ikea har jo helt enkle du kan starte med hvis du vil ha noe billig som lett kan byttes ut

Ja dt var de, men vill ha gardiner :) mn fant noen på jysk på nettet,glemte å gå innom der
Det var gardiner på denne linken jeg la med - de selges både som gardiner (2-pack) og rullegardiner :-)

Back
Topp