Gardiner.

Otto

Elsker forumet
Hmm lurer på om jeg skal orke å stryke de nye gardinene i dag, eller vente til i morgen..... Vanskelig valg ja(bare litt lat)

kom med de, så skal jeg gjøre det for deg[8D] Kanksje det får meg til å kjøpe mine egne[8D] har fremdeles de billig greiene vi kjøpte bare for å ha i vinduene til vi fantnoen fine.. jadda, er lenge siden det nå[8D]

jeg skjønner tanken din godt.
H A T E R  å stryke jeg.....  men kommer til å bli såååå fint med nye gardiner da otto-vennen!!!

Første lengde av 4 er ferdig[:D] men det suger å stryke med senebetennelse[&:]

2 down,2 to go [:D]

Ferdig[:D][:D] Da byttes det gardiner i morgen [:D]

flink du har vært!!!!

Blir så bra med nye gardiner i morgen da tenker jeg!!!!
Alltid artig med litt nytt og forandring i stua!!!

Øhm... Jeg stryker aldri... Okei, riktignok er det en helsemessig grunn til det, men likevel litt flau over å innrømme at jeg faktisk tar med 2-3 poser med strykeprosjekter hjem til mora mi med jevne mellomrom, eller så gjør hun det når hun er på besøk her [8D].

ORIGINAL: Aislin

Øhm... Jeg stryker aldri... Okei, riktignok er det en helsemessig grunn til det, men likevel litt flau over å innrømme at jeg faktisk tar med 2-3 poser med strykeprosjekter hjem til mora mi med jevne mellomrom, eller så gjør hun det når hun er på besøk her [8D].

Kan ikke skryte på meg en masse stryking jeg heller, gjør det max 2 ganger i året.

Back
Topp