Gardiner sommer / vinter

fjellrypa

Forelsket i forumet
Bruker dere de samme gardinene hele året (i stua)? eller skifter dere til sommer / vinter? Det har jeg gjort til nå...
Men skal flytte inn i nytt hus der det er litt farge på veggene i stua. Vurderer derfor å kjøpe noen fine, hvite lingardiner og ha hele året bare...

Bytter gardiner når det passer meg jeg[:D] Hatt byttet 4 ganger på 2 1/2 år..

ORIGINAL: Marit_mor

Bytter mellom lyse på sommeren og mørke på vinteren [:)]

Bytter når det passer meg selv. Akkurat nå har jeg hvite blondegardiner. Ska henge opp noen som er mørkere til høsten. Så har jeg julegardiner å jeg da, røde.. Så de er oppe i jula, så henger jeg opp høstgardinene igjen. Elsker å dall slik, så kunne byttet gardiner annenhver dag

Jeg bytter til jeg går lei av de jeg har. Så til nå så har jeg byttet hvert 2.år ca.

3-4 gang i året.
Sommer, høst, jul, vinter.
Har vel bytta ca 10 gang de 2 årene vi har bodd her vi bor nå[;)]
Prøve mæ stadig frem med noe nytt som æ ikkje blir 100% fornøyd med[:)]

ORIGINAL: babyensmamma

Jeg og samboeren diskuterte dette i stad faktisk, moren hans har hatt de samme gardinene i over 20 år! [:)]
Jeg har pleid å bytte mellom sommer/vinter, liker å bytte på litt, men bestilte meg nye i stad og de synes jeg passer til hele året! Men synes man bør ha noe å bytte på med da, om enn ikke hvert halvår!
Jeg bestilte disse til stua som er under oppussing, pluss matchende liftgardin til et lite vindu og putetrekk i samme...

http://www.boligfryd.no/productdetails.php?product=747

morsomt:) de liftgardinene har jeg på kjøkkenet, bare at jeg kjøpte de hos creme de la creme på creme.no:)

jeg bytter egentlig ikke, men kanskje til jul i år tenkte jeg! får se det litt an..:) har hatt hvite lingardiner og synes de passer hele året, men nå som jeg har hvite blondegardiner så kan det hende jeg føler de er for sommerlige utover året... ååååååååååååå som jeg gleder meg til HØST!!!! høst i mitt hjerte!:)

Har hatt de samme nå lenge, men vil egnetlig bytte hvertfall sommer/vinter, men akkurat nå har andre ting blitt prioritert. Skal kjøpe nytt når vi får pusset opp stua ordentlig. [:)]

ORIGINAL: lykkeligemeg

Jeg og samboeren diskuterte dette i stad faktisk, moren hans har hatt de samme gardinene i over 20 år! [:)]
Jeg har pleid å bytte mellom sommer/vinter, liker å bytte på litt, men bestilte meg nye i stad og de synes jeg passer til hele året! Men synes man bør ha noe å bytte på med da, om enn ikke hvert halvår!
Jeg bestilte disse til stua som er under oppussing, pluss matchende liftgardin til et lite vindu og putetrekk i samme...

http://www.boligfryd.no/productdetails.php?product=747

morsomt:) de liftgardinene har jeg på kjøkkenet, bare at jeg kjøpte de hos creme de la creme på creme.no:)

jeg bytter egentlig ikke, men kanskje til jul i år tenkte jeg! får se det litt an..:) har hatt hvite lingardiner og synes de passer hele året, men nå som jeg har hvite blondegardiner så kan det hende jeg føler de er for sommerlige utover året... ååååååååååååå som jeg gleder meg til HØST!!!! høst i mitt hjerte!:)

Er du fornøyd?
Tenkte først å ha de på kjøkkenet, men så må jeg ha lift gardin på et vindu i stua siden sofaen kommer foran, så da ble det i stua i steden! [:)]
Tror boligfryd er litt billigere, og så er det fri frakt hvis man bestiller for over 1000,- [:)]

ja, er KJEMPEfornøyd! har putene også.. ser helt nydelig ut alt sammen! prikken over ien med den knytingen på de liftgardinene. jeg er egentlig ikke noen liftgardin-fan, men de her elsker jeg:) nydelig stoff, flott hullkant og tunge og fine:) ble lekre etter en god omgang med strykejernet..det må jo til:) takk for nettside-tips!

Jeg bytter gardiner ganske ofte[:)] Sånn ca annenhver måned. Jeg har nesten bare panellengder da, og de er jo så lettvindt å skifte.

Jeg har vintergardiner, vårgardiner, sommergardiner, sensommergardiner, høstgardiner og julegardiner[:D][:D]

Back
Topp