Gardin hjelp

juni11

Betatt av forumet
er det noen som har karnapp på kjøkkenet?? Ka gardiner har dere der?? Har ganske store vinduer. I midten på karnappen har eg 2 1.20x 1.60, sidene er 60x1.60 og ei veranderdør på eine sida??
Tenkte eg skulle ha opp noke nytt nå etter jul, ideer, gjerne med bilder

Jeg har karnapp, og her bare 2 enkle lengder på hver side av karnappen. Ingenting i midten. Kan legge ut bilde imorgen.....

Jeg har selv karnappvinduer og har to hele lenger på hver sin side i midten. Tenkte egentlig jeg skulle ha liftgardin i midten men det finnes ikke så brede liftgardiner som jeg har i midten,da må de spesialsys. Så da har vi bare to hele lenger på hver sin side [:)]

har karnapp og der har vi bare lameller for sola står veldig på der..men når det ikke er sol er de trekt for...syns det er veldig greit selv..

oj, var litt mørkt bilde..

Vi har og karnapp. Har tre vinduer i midten og et på hver side, altså 5 vinduer tils. Vi har 4 gardinhøyder. Altså to gardiner mellom det vinduet som er på siden. 
Forsøkte først med liftgardiner, men dette ble ikke fint hos meg. Men tror nok det er fordi jeg hadde hvite liftgardiner på (så litt ut som laken), det så liksom ut som om vinduene var kuttet. Er sikkert fint med liftgardiner med litt farge/mønster på.

korleis gjer du det med stengene da??? ekje so enkelt å feste stengene i karnappen

ORIGINAL: Apple

ORIGINAL: krølle..

har karnapp og der har vi bare lameller for sola står veldig på der..men når det ikke er sol er de trekt for...syns det er veldig greit selv..

Oooo, stilig! [:)]

Enig! Utrolig fint altså!! [:)] Nå ble jeg nyskjerrig på resten av rommene!!

ORIGINAL: Tulip

ORIGINAL: krølle..

Oooo, stilig! [:)]

Enig! Utrolig fint altså!! [:)] Nå ble jeg nyskjerrig på resten av rommene!!

Det ble jeg også! [:)]

nå har jeg lagt ut noen få bilder, men skal legge inn flere etterhvert;) må bare ta først

Kan legge ut bilde av min karnapp, selv om det ser litt sånn rotete ut på bildet[:D]

Back
Topp