Ganske sur nå....

Alita

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberlykke 2015
Når jeg kjøper vuggehimmel, vuggekant og dynetrekk i samme serie, for så å oppdage, etter at alt er vasket og klar for montering, at vuggekanten slettes ikke er en vuggekant, men sengekant til sprinkelseng!!!!! Aaaaarggghhhh!!!!!
:( :(
Og jeg som var så tidlig ute, og nå husker jeg ikke engang hvilken nettbutikk jeg handlet hos:( :( Ser ny (med rett mål) koster 400,-ImageUploadedByBV Forum1446478347.051769.jpg
Hva ville du gjort?

Nei så irriterende!! Jeg ville først sjekket nettbanken om jeg kunne finne ut hvor den ble kjøpt, og isåfall gitt beskjed sammen med bildet som du har lagt ut her. Hvis ikke, så hadde jeg vel bare latt det gå med den sengekanten. De første månedene (hvor babyen har plass uten å slenge beina utfor kanten) går veldig fort, så vet ukke om jeg hadde giddet å kjøpe enda en kant. Evt siste alternativ: bare kjøpt en ny uansett :P

Nei så irriterende!! Jeg ville først sjekket nettbanken om jeg kunne finne ut hvor den ble kjøpt, og isåfall gitt beskjed sammen med bildet som du har lagt ut her. Hvis ikke, så hadde jeg vel bare latt det gå med den sengekanten. De første månedene (hvor babyen har plass uten å slenge beina utfor kanten) går veldig fort, så vet ukke om jeg hadde giddet å kjøpe enda en kant. Evt siste alternativ: bare kjøpt en ny uansett :p
Jeg må si meg enig med deg her!:)

Håper du finner ut av det ts:)

Så kjedelig. Tror ikke jeg ville brukt den sånn den er nå i tilfelle baby vikler seg inn i den. Enten få byttet, kjøpt ny eller sy den til selv så den passer bedre

Men trenger du den nå enda da? Babynest eller dyne/ teppe rundt holder sikkert.

Åååå så irriterende!! Vet ikke hva jeg ville gjort.. Håper du finner ut av hvor du bestilte det :)

Funnet frem symaskinen og sydd den kortere :) fort gjort!

Sutre på Facebook, så kanskje noen med sytalent hjelper deg? :)

Ååå så irriterende:/

Nei så irriterende!! Jeg ville først sjekket nettbanken om jeg kunne finne ut hvor den ble kjøpt, og isåfall gitt beskjed sammen med bildet som du har lagt ut her. Hvis ikke, så hadde jeg vel bare latt det gå med den sengekanten. De første månedene (hvor babyen har plass uten å slenge beina utfor kanten) går veldig fort, så vet ukke om jeg hadde giddet å kjøpe enda en kant. Evt siste alternativ: bare kjøpt en ny uansett :P
Jeg er å enig her. :)

Lykke til :( ufattelig kjipt når det blir slik

Jeg hadde nok bare tatt vare på den, og brukt den i sprinkelsenga når babyen har vokst fra vugga, og bare kjøpt en ny til vugga :)

Når jeg kjøper vuggehimmel, vuggekant og dynetrekk i samme serie, for så å oppdage, etter at alt er vasket og klar for montering, at vuggekanten slettes ikke er en vuggekant, men sengekant til sprinkelseng!!!!! Aaaaarggghhhh!!!!!
:( :(
Og jeg som var så tidlig ute, og nå husker jeg ikke engang hvilken nettbutikk jeg handlet hos:( :( Ser ny (med rett mål) koster 400,-Vis vedlegget 143822
Hva ville du gjort?
Hmm. Vet ikke om jeg hadde brydd meg med at den er for lang .. Ser mykt og koselig ut. Når bebi blir større kan du jo klippe av og sy den kortere?

Har sjekket Mail og kvitteringer uten at jeg er nærmere oppklaring på hvor jeg har kjøpt den. Har sendt Mail til butikken jeg tror jeg har kjøpt den hos, om det er mulig å få kopi av ordre. Har jo babynestet og kan jo bruke beskytteren i sprinkelsenga når vi tar den i bruk, så kanskje jeg bare lar det være slik.. Takk for gode råd jenter:)

Ahhh det er kjedelig å oppdage da.:(

Tror nok at jeg ville sydd den eller kjøpt ny. Evt ha den slik med Babynest i vugga.

Ahhh det er kjedelig å oppdage da.:(

Tror nok at jeg ville sydd den eller kjøpt ny. Evt ha den slik med Babynest i vugga.
Ja synes det var skikkelig kjipt. Den er liksom både litt for høy og alt for lang.. Tror jeg kjøper en ny..... Håper jo baby kommer snaaart, men samtidig vil jeg ha alt klart før bebis:(

Ja synes det var skikkelig kjipt. Den er liksom både litt for høy og alt for lang.. Tror jeg kjøper en ny..... Håper jo baby kommer snaaart, men samtidig vil jeg ha alt klart før bebis:(
Kjenner følelsen, man vil jo "være klar" og ha det på stell.:) og nå kommer de snart, endelig.:)

Back
Topp