Ganske så kult bilde!!!

Lizz29

Forelsket i forumet
Vet emnetittelen kanskje er litt show-off, men måtte jo finne på noe som trigget :) Håper dere tilgir meg.

Som dere sikkert vet er det jo en skikkelig fet konkurranse gående. Tror kanskje det er den kuleste ever. Iallefall for min del. Premien er canon 5D (som jeg sparer iherdig til), tur til New York og en dag sammen med fashionfotograf Svein Bringsdal. Kan det bli bedre for en fotograf spire som meg? Denne konkurransen er jo laget for meg. Kunne dere vurdert å hjelpe meg litt på veien til finalen? Ta en titt og se om dere liker bildet mitt. Tema er kreativt og jeg tenkte Lightpainting er jo kreativt. (bilde er ikke manipulert)

Tusen takk til alle som vil stemme :)
http://www.noroff.no/konkurranser/vinn-tur-til-new-york-canon-5d?view=entry&id=2&entryID=88

stilig :) 

Takker alle sammen :)

Åjaa...hehe...hadde bloggen som signatur tidligere, men den er jo ikke der lengre. Her er bloggen min

http://lisesundfoto.blogspot.com/

flott bilde, stemt på deg, men skjønner ikke poenget med bilde som leder da :S

Tusen takk folkens :)

Skjønner ikke helt det bildet jeg heller. Ser nesten ut som hun blir tvunget til ett eller annet. Spise noe hun ikke liker eller noe. Litt brutalt.

Er jo lenge til konkurransen er over da. Mye kan skje innen den tid. Sjansen for at jeg holder meg på topp 10 er nok ganske minimal. Men jeg skal gjøre mitt beste :)

Dytt :)

ORIGINAL: Lizz29

Skjønner ikke helt det bildet jeg heller. Ser nesten ut som hun blir tvunget til ett eller annet. Spise noe hun ikke liker eller noe. Litt brutalt.

Er jo lenge til konkurransen er over da. Mye kan skje innen den tid. Sjansen for at jeg holder meg på topp 10 er nok ganske minimal. Men jeg skal gjøre mitt beste :)

Åh, jeg DIGGER det bildet med hun jenta, jeg! Elsker fargetonene der også, og uttrykket er jo bare herlig.

Får bare opp alle bidragene jeg, ikke hvilken plass de ligger på..
Link til førsteplass?

Edit - Tror ikke jeg finner bildet som leder. :p

ORIGINAL: Drea89

ORIGINAL: Lizz29

Åh, jeg DIGGER det bildet med hun jenta, jeg! Elsker fargetonene der også, og uttrykket er jo bare herlig.

Bildet i seg selv er jo flott utført, men jeg liker ikke alle hendene. Det virker så brutalt. Smak og behag selvfølgelig :)

Please please please

Back
Topp