Ganske glad i dag!

carpus

Forumet er livet
Har skrevet under kontrakt i dag, så nå har jeg offisielt fått meg ny jobb!! [:D]
Går ned litt i lønn, men gud det er verdt det for å slippe kvelds og helgejobbing!!

Gratulerer så masse med ny jobb [;)] Blir nok en godt/ bra valg [:D]

Gratulerer med ny jobb[;)]

Grattis med ny jobb [:)]

Jeg synes at helge og helligdagfri er ubetalelig [:D] 
Skjønner godt at du ønsker fri da [:)]

Hva skal du jobbe med Carpus? Gratulerer så masse!

Gratulerer så mye med ny jobb!

Jeg for min del elsker turnuslivet!
Masse tid med familien og tid til meg selv mot noen netter borte. Da sover jo familien uansett og jeg får mye fri i gjengjeld [:)]

ORIGINAL: Dunn

Hva skal du jobbe med Carpus? Gratulerer så masse!

Det er en barnehage. Har jobbet der i 3 uker nå, men det har vært så mye frem og tilbake i forhold til hvor stor stilling de kunne tilby meg. Men nå er det heldigvis i boks! [:)]

ORIGINAL: BarnIDesember

Masse tid med familien og tid til meg selv mot noen netter borte. Da sover jo familien uansett og jeg får mye fri i gjengjeld [:)]

Bra vi er forskjellige! [:)]
Uansett om jeg hadde likt turnusjobbing, så hadde det ikke funket her siden min kjære jobber på sjøen annenhver måned. Nå kan han dra på jobb uten at jeg trenger å bekymre meg for hva jeg skulle gjort med Emma de kveldene og helgene jeg hadde på den gamle turnusen. [:)]

Hærlig!!!

Gratulerer!!! [:)][:)]

Gratulerer med ny jobb[:)]

ORIGINAL: carpus

ORIGINAL: BarnIDesember

Bra vi er forskjellige! [:)]
Uansett om jeg hadde likt turnusjobbing, så hadde det ikke funket her siden min kjære jobber på sjøen annenhver måned. Nå kan han dra på jobb uten at jeg trenger å bekymre meg for hva jeg skulle gjort med Emma de kveldene og helgene jeg hadde på den gamle turnusen. [:)]

Det godt og viktig poeng.
Når han er helt borte må du jo gjøre ekstra mye for å få alt til å gå opp.

Grattis snuppa :o)

Gratulerer!! ;)
Jobber selv turnus, men er ikke så veldig glad i det i grunn.. men har en veldig fin turnus med bare 4 kvelder i mnd og hver 4 helg ;)

Takk! [:D]

graulerer [:)] bra d årna sæ [:)]

Gratulerer så masse med signert kontrakt, snuppa!
Deilig og slippe denne vaktgåinga altså, signerer deg på det sterkeste! [;)]

GRATULERE[:D][:D][:D][:D][:D]

Back
Topp