Ganske fortvilt

Iseho

Andre møte med forumet
Hei! Jeg vet jeg ikke er aktiv her inne, men håper det er greit jeg deler dette her med dere.

Jeg har vært på tul for snart to uker siden, fikk se/ høre et hjerte banke. Jeg ble satt tilbake to uker.

Før tul så hadde jeg litt brunt utflod.

De siste dagene har jeg hatt brunt, gammelt blod, men i går og i dag kommer det blod. Ikke i mengder, men nok til å skremme meg og jeg blir ganske fortvilet og redd. Har litt murringer i korsryggen. Håper så inderlig at alt er bra med nurket

Jeg har ny tul (privat) på mandag og har litt blandet følelser for den timen nå...

Last edited:
Selvfølgelig!
Forumet er til for deling, uavhengig av hvor aktiv man er her inne.
Skjønner så godt at du føler som du gjør akkurat nå.
Jeg håper du finner ro og blir betrygget etter ultralyden på mandag.
Sender tanker. [emoji173]

Selvfølgelig!
Forumet er til for deling, uavhengig av hvor aktiv man er her inne.
Skjønner så godt at du føler som du gjør akkurat nå.
Jeg håper du finner ro og blir betrygget etter ultralyden på mandag.
Sender tanker. [emoji173]

Tusen takk, jeg håper det ikke blir verre nå over helgen ❤️ Jeg får belage meg på det verste og heller bli glad når/hvis alt er bra på mandag

Skjønner godt du er engstelig for om alt er bra med spiren din :Heartred Det er dessverre ikke så godt å vite, og heller ikke så mye å gjøre. Godt du har TUL på mandag, så du får et svar. Krysser fingrene for deg og håper du får se og høre at alt er bra på mandag! Klem :Heartred

Ting har blitt verre i løpet av dagen, jeg tror desverre det er en SA. Dette blir den andre gangen, men med et vellykket svangerskap i mellom. Det er ekstra tungt fordi vi har sett nurket vårt ha det bra der inne :sad010

Sender deg mange gode tanker.

[emoji173]️[emoji173]️ Så kjedelig :-(

Huff, håper det går bra med deg. Jeg er inne i samme prosess selv, så føler virkelig med deg. Har hatt lette blødninger siden fredag og føler symptomene er på tilbakegang, så må nok få meg en ultralyd for å sjekke om det er liv.
For øyeblikket går jeg å forbereder meg på det verste.

Du må ha lykke til, så får vi begge håpe den lille klamrer seg fast.

Huff, håper det går bra med deg. Jeg er inne i samme prosess selv, så føler virkelig med deg. Har hatt lette blødninger siden fredag og føler symptomene er på tilbakegang, så må nok få meg en ultralyd for å sjekke om det er liv.
For øyeblikket går jeg å forbereder meg på det verste.

Du må ha lykke til, så får vi begge håpe den lille klamrer seg fast.

Det er den verste følelsen en kan ha... Håper virkelig du slipper det samme som meg :’(
Lykke til!❤️

Back
Topp