Kjenner jeg er så irritert på gynekologen min for at han tatt så feil

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Kjenner jeg er så irritert på gynekologen min for at han tatt så feil![]()
Det skjønner jeg veldig godt!! Kan virkelig både test og temp ta feil?? Nei, har ikke helt troa på den gynnen altså... Men så bra at aksjer i hvertfall er lagt inn!
Ikke sant! Værste er at han er 67 år og jobber på et Fertilitetssenteret. Han var så bastant.. Ahhhhh som han skal få høre på mandag!! Jeg skal ned dit når det åpner. Dette er livet mitt, og bare en jobb for han. ALT jeg gjør , det gjør jeg for å lykkes i denne prøvingen. Vi har fått feil info om aksjer legging osv også! Hva hvis mannen min var bortreist pga at han var så sikker! Jeg koker som du sikkert skjønner..
Åh, jeg hadde begynt å grine!! For det er det jeg gjør når jeg er skikkelig sintLa han få høre det!!! Heia deg!!

Jeg også! Haha. Sa det akkurat til mannen: jeg kommer jo bare til å begynne å grine!
Ja, jeg tar en Kardashian
Vis vedlegget 201254

Da var jeg ferdig hos den nye gynekologen, og hun var så utrolig forståelsesfull og go. Hun sa at jeg gjorde alt riktig med å starte på Progesteron i går, og synes det var flott at jeg templet og testet. Hun sendte inn søknaden til IVF (selv om jeg var tydelig på at jeg vil prøve så lenge som mulig på egenhånd ) , men hun sa at det er greit å ligge inne i systemet hos Porsgrunn. Hun sa også at ved eventuelt neste gang så skal jeg få HCGspøyte for å hjelpe egget, så slipper man å gå å lure og teste etter EL. Hun sa også at jeg ikke skulle ta pause fra Letrozol og bare følge løpet som tidligere. Så lettet etter å ha vært der -en skikkelig god lege med mye forståelse![]()
Da var jeg ferdig hos den nye gynekologen, og hun var så utrolig forståelsesfull og go. Hun sa at jeg gjorde alt riktig med å starte på Progesteron i går, og synes det var flott at jeg templet og testet. Hun sendte inn søknaden til IVF (selv om jeg var tydelig på at jeg vil prøve så lenge som mulig på egenhånd ) , men hun sa at det er greit å ligge inne i systemet hos Porsgrunn. Hun sa også at ved eventuelt neste gang så skal jeg få HCGspøyte for å hjelpe egget, så slipper man å gå å lure og teste etter EL. Hun sa også at jeg ikke skulle ta pause fra Letrozol og bare følge løpet som tidligere. Så lettet etter å ha vært der -en skikkelig god lege med mye forståelse![]()
Åh, heia nye gyn!!![]()
Hun kan man like
![]()