bergfrue Forumet er livet VIP 13 Apr 2009 #1 Hei! Jeg håper noen kan hjelpe meg litt, og komme med forslag til gammeldagse jente- og guttenavn. :-) Navn som er i samme gaten som Ada og Herman. På forhånd takk ;-)
Hei! Jeg håper noen kan hjelpe meg litt, og komme med forslag til gammeldagse jente- og guttenavn. :-) Navn som er i samme gaten som Ada og Herman. På forhånd takk ;-)
M Mammaløsten Blir kjent med forumet 15 Apr 2009 #3 Ågot Ruth Petrine Petrikke Ada Henny Michal Anton Roald Arthur Karstein Jens
Nawroz Forumet er livet 15 Apr 2009 #6 Ada er kjempefint navn [:)][:)] skal vi se: Peder Johannes Ludvig Ulrik Edvard Embret Iver Laurits Wilhelm Simen Theodor Anne Oline Helena Eline Mina Elvine Oliana Elen Sine Har sett gjennom en dåpsbok på digitalarkivet.no, den var fra slutten av 1800-tallet, så de er 100% sikkert gamle navn [8D][:D]
Ada er kjempefint navn [:)][:)] skal vi se: Peder Johannes Ludvig Ulrik Edvard Embret Iver Laurits Wilhelm Simen Theodor Anne Oline Helena Eline Mina Elvine Oliana Elen Sine Har sett gjennom en dåpsbok på digitalarkivet.no, den var fra slutten av 1800-tallet, så de er 100% sikkert gamle navn [8D][:D]