Gammeldags og fordomsfull HS

Min HS er også veldig slitsom. Hun lar meg aldri snakke, klarer ikke å svare på noe jeg lurer på med noe annet enn "ja det er ofte slik". Hinter hele tiden innpå at frøkna er tjukk og at ho kanskje bør få mindre mat (wtf???). Nekter å sjekke motorisk utvikling fordi ho ikke vil ha gulp på kontoret sitt osv.. vurderer å høre om jeg kan bytte.
Høres ut som min med unntak av gulpingen. Hadde bytta!!!

Var på 10 mnd kontroll i dag. Var ikke noe skjema, eller spørsmål om alkoholforbruk.
HS i dag var kun opptatt av hvordan vi har sikret hjemme hos oss, og litt hvordan hun sover og spiser for tiden.

...meeeeen kunne hun ikke bare stilt meg de spørsmålene? vi snakket jo om dem etterpå uansett...
Hun la kanskje inn data eller sjekka motorikk el mens du fylte ut? Så skulle skjemaet taes vare på dersom der var behov for det? Aner ikke. Tenker ikke dette er det værste

Sist mnd når vi hadde barselgruppe på 9 mnd kontrollen så var pappaen med hun ene siden det var han som hadde permisjon da. Tror ingen tenkte over at det var han som var med for er normalt at den som er i permisjon eller kan tar med ungen. Viktigste er jo at en kommer på kontrollene med ungen ikke hvem som gjør det :)

Back
Topp