Gammel ???

Jeg er 21år, og blir 22år i april.. merker nå at jeg kunne ha ventet litt, planen var å være 25-26år :) Skal ikke klage da, nyter svangerskapet og stor koser meg! <3

Jeg blir 26 i april og vi venter vår første :)

...må enda vise leg på butikken, så får trøste meg med at jeg ser ut som jeg er 17 :P

Jeg er 23år med andre unge i magen. Og eg føler meg ganske så ung for å ha to unger når eg er 24, Så syns 23 år er ung mor eg da =)

Jeg er 28 og venter nr 2, fikk første da jeg var 25. Mannen er 31 :)

Synes ikke vi er gamle nei. De andre i familien har fått barn i midten av 30-åra :)

Hmm, eg føler meg då ganske så ung enno med mine 38 år...ventar nr 2, var 37 då eg fekk den fyrste.

Er 20 og venter første. Planlagt svangerskap:) Stabilt forhold,eget hus,sikker økonomi.. men muligens er jeg den yngste her (?)

LineMa skrev:
Er 20 og venter første. Planlagt svangerskap:) Stabilt forhold,eget hus,sikker økonomi.. men muligens er jeg den yngste her (?)

Du er nok ikke den yngste her, det tror jeg jeg er. Er 19, blir 20 i mars ;-) Her var egentlig planen at jeg skulle være 23, da jeg skulle gjøre ferdig utdannelse først, men så ble det bare sånn :-) Men vi er i allefall klare mentalt, har et stabilt forhold og har økonomi til å forsørge gullet, så da kan utdanningen komme senere selv om dette ble litt i tidligste laget!

Er 21, blir 22 den 4.januar :) Og dette er nr 2 :-) OG jeg har utdanning, bil, hus og forlovede Sååeh..

fikk mi første da jeg va 21 er nå 26 og venter nr 2  kan ikke si jeg føler meg gammel

23, venter nr 2. Har utdanning, hus, bil og vært sammen med barnefaren i 8 år nå!

Må si eg føler meg gammel;-) Eg blei nettopp 29 år, og dette er mitt første barn. Jeg jobber i barnehagen, gjordt det lenge nå, og har nett tatt eksamen i Barn & Ungdomsarbeider, venter enda på svar, så blir det fagprøven;-)

karamell skrev:

LineMa skrev:

Du er nok ikke den yngste her, det tror jeg jeg er. Er 19, blir 20 i mars ;-) Her var egentlig planen at jeg skulle være 23, da jeg skulle gjøre ferdig utdannelse først, men så ble det bare sånn :-) Men vi er i allefall klare mentalt, har et stabilt forhold og har økonomi til å forsørge gullet, så da kan utdanningen komme senere selv om dette ble litt i tidligste laget!

Nei du er definitivt ikke den yngste her inne: ) Men vi er mange 91´ere tror jeg :) 92´ere er det også en del av ;) 
Jeg blir 20 nå rett før jul, med planlagt bebiss :) Barnefar blir 22 i februar(90´mod) og gleder seg svært mye til å bli pappa :) 
Men hvis vi skal ta i betraktning hva som er mest normalt her vi bor, så er tillog med vi gamle til å skulle ha vår første.. her er det flere på vår alder som går med nr.2 i magen :) 

Jeg er 25,mannen 31 og vi venter vårt 3 barn! Fikk første når jeg var 20,andre 22..:)

Spirrevipp<3 skrev:

karamell skrev:

LineMa skrev:

Nei du er definitivt ikke den yngste her inne: ) Men vi er mange 91´ere tror jeg :) 92´ere er det også en del av ;) 
Jeg blir 20 nå rett før jul, med planlagt bebiss :) Barnefar blir 22 i februar(90´mod) og gleder seg svært mye til å bli pappa :) 
Men hvis vi skal ta i betraktning hva som er mest normalt her vi bor, så er tillog med vi gamle til å skulle ha vår første.. her er det flere på vår alder som går med nr.2 i magen :) 

åh, trodde jeg var eneste 92'er her jeg! 
Ja, her er det også veeldig normalt å være unge foreldre ser det ut for. Er en del på min alder som får nummer 2 nå, og også jenter som er myyye yngre enn meg som har fått/får barn for tiden. Så i forhold til mange andre blir vi ikke unge foreldre i det hele tatt, hehe! ;-p

Back
Topp