Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er 20 og venter første. Planlagt svangerskap:) Stabilt forhold,eget hus,sikker økonomi.. men muligens er jeg den yngste her (?)LineMa skrev:
karamell skrev:
Er 20 og venter første. Planlagt svangerskap:) Stabilt forhold,eget hus,sikker økonomi.. men muligens er jeg den yngste her (?)LineMa skrev:
Du er nok ikke den yngste her, det tror jeg jeg er. Er 19, blir 20 i mars ;-) Her var egentlig planen at jeg skulle være 23, da jeg skulle gjøre ferdig utdannelse først, men så ble det bare sånn :-) Men vi er i allefall klare mentalt, har et stabilt forhold og har økonomi til å forsørge gullet, så da kan utdanningen komme senere selv om dette ble litt i tidligste laget!
Spirrevipp<3 skrev:
karamell skrev:
Du er nok ikke den yngste her, det tror jeg jeg er. Er 19, blir 20 i mars ;-) Her var egentlig planen at jeg skulle være 23, da jeg skulle gjøre ferdig utdannelse først, men så ble det bare sånn :-) Men vi er i allefall klare mentalt, har et stabilt forhold og har økonomi til å forsørge gullet, så da kan utdanningen komme senere selv om dette ble litt i tidligste laget!
Nei du er definitivt ikke den yngste her inne: ) Men vi er mange 91´ere tror jeg :) 92´ere er det også en del av ;)
Jeg blir 20 nå rett før jul, med planlagt bebiss :) Barnefar blir 22 i februar(90´mod) og gleder seg svært mye til å bli pappa :)
Men hvis vi skal ta i betraktning hva som er mest normalt her vi bor, så er tillog med vi gamle til å skulle ha vår første.. her er det flere på vår alder som går med nr.2 i magen :)