Gammel ???

marley88

Forelsket i forumet
Mailykke <3
Har sniket litt både her og der, og konkludert med at jeg er gammel med tanke på at dette er min førstefødte, på de fleste forumer er det nå man får nr 2 liksom... å da er jeg bare 23, blir 24 da.... Hvor gamle er dere?????? 

Jeg er "bare" 23år også, blir 24 i Februar=) Jeg føler meg ikke gammel! Men jeg valgt å ta utdanningen ferdig før jeg ble gravid,no som tok 3år på Høgskole, ellers kunne jeg hatt min første for 4år siden. Om jeg ville valgt dette. Men jeg var ikke klar for det før nå jeg pga det økonomiske=)

Haha, er du 23 og kjenner deg gammal? Sry - det er du nok ikkje

Dette er min fyrste og eg er 28, og kjenner meg ikkje gammal - så du får ikkje lov, for kva blir eg då?? emoticon

Forstår hvordan du tenker. Får stadig spørsmål om det er min andre, og jeg er 25! Skole først, hus, bil og så barn her i gården :) Enda skulle vi ha ventet et år eller to til hadde ikke lille baby bestemt seg for at hun ville heller komme nå..

Jeg er også 23 år! hehe! Ikke gammel du!
Samboeren er 25 år.. Ikke gammel han heller syntes jeg. Syntes han er PASSE =P
Vi er unge vi som er 23 og skal ha første hihi!=)

Har forresten være inne og kikka litt på unge mødre innpå her osv...Hvis det var det du tenkte på. Syntes 23,24,25,26,27 er ungt jeg! =) 

Gammel når man er 23??? Jeg er 27 og venter nr 2, men mistet nr 1 i dødfødsel i fjor så praktisk blir jo dette nr 1. Nei du, man er ikke eldre enn man føler seg. Og jeg, med min erfaring, føler meg som ei gammel kjerring innimellom.

Hjelpes meg!! Hva skal jeg si da?!?!? Er 34 og venter nr 2. Fikk nr 1 da jeg var 31. Meeeen så traff jeg ikke den store kjærligheten før jeg var 29 da ;)) Hadde kjæreste før, men absolutt ikke noen som jeg kunne tenke meg å få barn sammen med .... c",).

Jeg er 22 år nå, blir 23 det året han lille blir født, dette er min første:) Synes det er en fin alder å få baby på. :)

Jeg er 26.. blir 27 rett etter å ha fått lillegutt neste år :) Synes det er greit å ha både økonomien å alt på plass først :)

hehe nei du er ikke gammel :) Gjennomsnittsalderen er vel rundt 30 eller noe??

Jeg er 23 og venter barn nr 3 :p

Jeg er født samme år som deg og venter min første.. Og til tider så føler jeg meg litt gammel ja.. For det er normalt å få barn mye tidligere enn meg her hvor jeg bor..

Her blir vi henholdsvis 27 og 32 til neste år når barn nr 2 kommer... 
Ikke blant de super tidlige mødrene her inne , men her var det viktig med rette mannen og stabil økonomi og det tok den tiden det tok.. :P  

Jeg er 26, venter nr 2 :)
Var 22 når vi fikk første, men rakk akkurat å få ferdig høgskolen først :)

Syns overhode ikke du er gammel til å få første, men det varier kanskje litt etter hvor i landet man bor..? :)

jeg er 24 og venter nummer 2 før jeg blir 25. 

Heheh, nå fikk dere meg til å føle meg både ung og gammel på samme tid her ! :) Jeg mener så klart ikke at jeg er gammel - gammel, men her hvor jeg bor, er det omtrent nå de fleste har fått nr 2 :p Jeg føler meg enda dårligere med tanke på at jeg ikke har begyndt på høgskole utdanningen min enda  som tar 3 år... .... o_O... Men vi som en duo har jo hus og økonomi på stell likevell. 

Fy skamme deg, jeg kunnr vært mora di!!! Jeg er 39 og skal ha nr. 3, og nr 1 fikk jeg når jeg var 30. Og jeg føler meg som 22 i huet enda, så du er ikke gammel nei lillemor.

Hehe, jeg er 30 og venter nr 3 ;)  Fikk førstemann når jeg var 21

Blir 25 år neste år, mannen blir 30 år. Venter første nå, syntes det er akkurat passe alder jeg :) Mannen blir litt "gammal" på en måte.. Men det passa oss best nå! Stabil jobb og greier :)

Back
Topp