gammel i dag

Martha2

Gift med forumet
i dag har jeg bursdag, og når jeg sto opp(i halvkoma) og gikk på badet såg jeg etter ei lita stund at der var et brev til meg på speilet. da hadde sambo skreve masse nydelig til meg, og laga et slags rebusløp, hvor jeg tilslutt endte opp med tre twilight bøker!!! hehe for en engel! visste ikke han hadde kjøpt noe, for jeg driver og sparer bursdagspengene mine til symaskin. så han sa at det var ei lita "tilleggsgave" fra ham, og stebarna mine og lillemor i magen[:D] gjett hvem som blir å finne med nasa langt nedi ei bok fremover!!!![:D][:D]

Så snill sambo du har da, var sikkert en perfekt start på bursdagen ja[:)] Gratulere med dagen [:D]

Gratulerer så mye m dagen![;)] Ingenting er mer koselig enn uforventede overraskelser[:)]

Gratulerer masse med dagen. Hyggelig med litt overraskeler [:D]

Gratulerer så mye,
og så heldig du er. gøy med slike overraskelser!

Gratulerer så mye med dagen :-D. Snill samboer du har!

Gratulerer med dagen ...så herlig samboer du har [:D]

Gratulerer med dagen! [:D]

Og kos deg med de bøkene! Jeg har vært hekta siden jeg kjøpte de i julegave til meg selv forrige jul! Leser de om og om igjen...

Hipp hipp hurra! gratulerer med dagen [:)]

Gratulerer med dagen!
Elsker de bøkene. håper det kommer en til ! hørte snakk om det !

ORIGINAL: fru gravdal

Gratulerer med dagen ...så herlig samboer du har [:D]

ORIGINAL: Lilliana

Gratulerer med dagen!
Elsker de bøkene. håper det kommer en til ! hørte snakk om det !

Stephenie Meyer begynte på Midnight Sun som er historien i Twilight sett med Edwards øyne. MEN hun har sluttet å skrive på den, på ubestemt tid, fordi noen lekket det hun hadde skrevet på nett. Ble ganske så fornærmet. Men hun la også ut de kapitlene på hennes egen nettside, så fansen skulle få lese den. http://www.stepheniemeyer.com

(sorry for trådkupping!)

ORIGINAL: Number2

Gratulerer så mye m dagen![;)] Ingenting er mer koselig enn uforventede overraskelser[:)]

Back
Topp