PP 11 - CD 5
Lite å oppdatere nå så tidlig i syklusen, jeg har bestilt nye tester fra Babyplan, måtte kjøpte med en to pakk til med cb digital og, siden jeg kastet bort en denne forrige syklusen. Det lønner seg jo å kjøpe to, dyrere per stykk med én, sant?
![laughing7 :knegg: :knegg:](/styles/default/xenforo/laughing7.gif)
Klarer ikke bestemme meg for om jeg skal bruke 1200 kr på to bokser med slik vidundermiddel til gubben fra Iherb..
![Screenshot_20250129_142623_iHerb.jpg Screenshot_20250129_142623_iHerb.jpg](https://forum.babyverden.no/data/attachments/455/455776-3516a67cba0283336df08aedbc0ad260.jpg?hash=1ThpAME6PW)
![Screenshot_20250129_142634_iHerb.jpg Screenshot_20250129_142634_iHerb.jpg](https://forum.babyverden.no/data/attachments/455/455777-cb59f4854480f5d13994c5a9494c566c.jpg?hash=EFrPerk2It)
Gubben er tom nå, og dere kommer ikke før om 1-2 uker. Så holder det kun til to måneder for 1200 kr, og det trengs minst tre måneder før man ser effekt (generelt), og jeg bare..har vi lyst å bruke penger på dette? På den andre siden har han merket forskjell på libidoen med mye rare tabletter fra meg
Så har jo ikke lyst å ødelegge det. Men spørsmålet er om jeg skal kjøpe fra Norge, og ikke gjør oss avhengig av noe som koster 250 kr bare i mva og frakt. Men samtidig er én av ingrediensene jeg har gitt han slik sterk b-complex fra Iherb (det fra Norge er så svakt i forhold). Han har stor tro på akkurat den selv, for den har fast rart siden i sommer og følte kroppen ble bedre av det, så fast jo ikke lyst å ikke fortsette med det. Dette jeg viser over erstatter den forresten, den inneholder det og. Så.. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Har ikke allverdens med penger nå heller. Gah..
Sånn apropos penger, så har vi besluttet å kjøpe en billig bruktbil uten lån, så det gjorde vi i går! Så da slipper vi være lei oss for at ikke får lån på AAP. Da er det i alle fall plass til en baby til, om det blir. Har spart opp øy i fond, så tok av det til bil. Da får attenåringen tilgang på bil og, og vi trenger to så det vært mindre kjøring på meg![laughing7 :knegg: :knegg:](/styles/default/xenforo/laughing7.gif)
ME formen har vært veldig kjip etter jul, faktisk så ille at jeg tenkte i et lite sekund at dette vil jo ikke gå med en baby og. Det var en kjipt følelse, men jeg tror årsaken til at det er litt kjipt nå rett og slett et at jeg selv har tatt kontakt med NAV, legen osv. De har vært stille siden i sensommer/høst, og jeg ønsker å ha litt kontakt så vi kommer noen vei. Men samtidig jeg klarer ikke den belastningen heller, vanskelig. Så blitt veldig mye tid i senga og i søvn siden jul, jeg liker det ikke, livet blir veldig mørkt når alt du gjør er å sove og hvile i mørket. Men så vet jeg at svangerskap og baby bruker å gjøre godt for formen, uten at jeg har forstått hvorfor, men leste i dag at Sara Emilie også oppleve det! Og at hun lurte på om det har noe med immunforsvaret å gjøre. Jeg overlater det til forskningen, men vet at det vil være positivt og en stor glede for oss om vi fikk det til![Heart Red :Heartred :Heartred](/styles/default/xenforo/Heart_red.jpg)
Gubben har sendt mail til kontordama hos gynekologen - to be continued!
Lite å oppdatere nå så tidlig i syklusen, jeg har bestilt nye tester fra Babyplan, måtte kjøpte med en to pakk til med cb digital og, siden jeg kastet bort en denne forrige syklusen. Det lønner seg jo å kjøpe to, dyrere per stykk med én, sant?
![bag :bag: :bag:](/styles/default/xenforo/bag.png)
Klarer ikke bestemme meg for om jeg skal bruke 1200 kr på to bokser med slik vidundermiddel til gubben fra Iherb..
![Screenshot_20250129_142623_iHerb.jpg Screenshot_20250129_142623_iHerb.jpg](https://forum.babyverden.no/data/attachments/455/455776-3516a67cba0283336df08aedbc0ad260.jpg?hash=1ThpAME6PW)
![Screenshot_20250129_142634_iHerb.jpg Screenshot_20250129_142634_iHerb.jpg](https://forum.babyverden.no/data/attachments/455/455777-cb59f4854480f5d13994c5a9494c566c.jpg?hash=EFrPerk2It)
Gubben er tom nå, og dere kommer ikke før om 1-2 uker. Så holder det kun til to måneder for 1200 kr, og det trengs minst tre måneder før man ser effekt (generelt), og jeg bare..har vi lyst å bruke penger på dette? På den andre siden har han merket forskjell på libidoen med mye rare tabletter fra meg
![laughing002 :laughing002 :laughing002](/styles/default/xenforo/site_smilies/smiley-laughing002.gif)
Sånn apropos penger, så har vi besluttet å kjøpe en billig bruktbil uten lån, så det gjorde vi i går! Så da slipper vi være lei oss for at ikke får lån på AAP. Da er det i alle fall plass til en baby til, om det blir. Har spart opp øy i fond, så tok av det til bil. Da får attenåringen tilgang på bil og, og vi trenger to så det vært mindre kjøring på meg
ME formen har vært veldig kjip etter jul, faktisk så ille at jeg tenkte i et lite sekund at dette vil jo ikke gå med en baby og. Det var en kjipt følelse, men jeg tror årsaken til at det er litt kjipt nå rett og slett et at jeg selv har tatt kontakt med NAV, legen osv. De har vært stille siden i sensommer/høst, og jeg ønsker å ha litt kontakt så vi kommer noen vei. Men samtidig jeg klarer ikke den belastningen heller, vanskelig. Så blitt veldig mye tid i senga og i søvn siden jul, jeg liker det ikke, livet blir veldig mørkt når alt du gjør er å sove og hvile i mørket. Men så vet jeg at svangerskap og baby bruker å gjøre godt for formen, uten at jeg har forstått hvorfor, men leste i dag at Sara Emilie også oppleve det! Og at hun lurte på om det har noe med immunforsvaret å gjøre. Jeg overlater det til forskningen, men vet at det vil være positivt og en stor glede for oss om vi fikk det til
![Heart Red :Heartred :Heartred](/styles/default/xenforo/Heart_red.jpg)
![love7 :love7 :love7](/styles/default/xenforo/love7.gif)
Gubben har sendt mail til kontordama hos gynekologen - to be continued!