Gamle travere?

Hermine

Gift med forumet
Hei! Det er 9 mnd siden jeg var her inne, og lurer på om det er noen gamle kjente her inne? Hvordan går det med dere? Skal fortsette å lese meg litt opp:-)

Rekker opp hånda... :)
Er her fortsatt jeg :(
Venter på tanta så jeg kan komme i gang med nytt forsøk (denne gangen privat mens jeg venter på siste forsøk hos riksen).

jeg er her enda...vært snart 1 år med søskenforsøk...

Hvor gammel trenger man å være? vært her i evigheter...

Rekker også opp hånden :(

jer er også her enda. 2 år siden siste forsøket vårt. vi har prøvd litt selv, i håp om at det kanskje skulle gå. siden min sambo har noen celler som er "oppe å går". men har ikke lykktes. vi snakker om å ta kontakt med privatklinikk siden vi har brukt alle forsøkene i det offentlige. men det er nok så dyrt :-/

Jeg er tilbake igjen... Ble gravid etter 1. Forsøk. Men fikk en dødfødsel 1,5 uke før termin 20.09.16.

Er her enda jeg. 1 år siden sist jeg var inne. Ikke hadd noe forsøk siden juni i fjor, da vårt fjerde forsøk med innsett av 2 egg som også endte med negativ test.. hadde operasjon i november i fjor pga veske i ene eggleder som kunne føre til surt miljø i livmor. Har hadd oss en lang pause og har nå snakket om og starte opp ijenn med siste ferskforsøk.

Hei på deg Hermine! Deg huskar eg godt! Eg er ikkje aktiv her inne lenger, men innom av og til. Er jo naturlig gravid no som du ser på min sign! Kven hadde trudd det etter alle mine rundar for å bli mamma frå oppstart i 2009 (og mange år som prøvar før det) Tenkte eg skulle inn å oppdatere litt i dagboka mi her inne mest for min egen del for å ha alt samla) Tenker du på å forsøke på søsken med det første? Eg er allerede 25+6 veker på vei i dag så tida virkelig fyk av gårde i dette 2. svangerskapet;) Håpar du har det bra?!

Jeg er også her enda.. Sønnen vår blir 2 år i februar og vi er nå i gang med søskenforsøk! Tenker dere å gå igang med søskenforsøk?

Jeg er også tilbake igjen ;) datteren vår er nå blitt 2,5,år og vi skal i gang med søskenforsøk nå i uke 48. Har vert mange runder med tenking før jeg følte meg klar til å hoppe uti det igjen.

Back
Topp