Gamle klær...

Latterfrosken

Forumet er livet
Har vært litt optimistisk og prøvde buksene mine dagen etter jeg kom hjem fra sykehuset. Fikk de bare opp til knæra!
Nå får jeg så vidt på meg en stretch bukse, inni h.... trang, men bare på trass skal jeg pine meg til å gå i den! Begynner å bli lei gravid buksene mine!
Når får man på seg buksene igjen da? Siden jeg ikke ammer, tar det vel en goood stund å gå ned igjen alt, men prøver hver dag!!!!!!!
Hva er deres erfaringer?

strechbuksene fikk jeg på meg ganske fort.. men har fortsatt mange dongri bukser som ikke går på.... var 38 før, nå er jeg på en måte 38,5.. hehe[:D]

eg gjekk ned 12 kg de 2 fyrste ukene,mest fordi eg ikkje fikk i meg mat og lisja åt meg nesten opp...men eg stressa ikkje med "gamle buksene før etter ein god mnd,var så ille plaga med stinga i underetasjen...
Korleis er det med deg?

Teba: e var også veldig plaget av stinga[;)] så levde i joggebukse ei god stund. Tok av meg 20 kg på 2 uker, men så la jo e på meg 25 kg da. e ammer

Hmm... tok meg nøyaktig 5 dager etter fødselen så var d på me dongeri buksene igjen... [;)] Men trives fortsatt best i joggebukser, de er jo så deili!! [:D]

Heia Jannicke. Kos å se deg her på BV. Kilone tar nok litt tid å bli kvitt ja, skjønner godt du er lei av gravidebukser. Kiloene forsvinner nok snart, men en må jo røre ekstra på seg da... da går det fortere. Hvordan går det med dere?

ojj.. ja si det.. ammet jenta mi i 14 mnd, men kom ikke inn i mine "normale" bukser før hun var nesten 2[8|]
gikk mye opp i den tiden jeg ammet.. og dem som sa til meg at .. jaaaaaaaada, ammer du så går du fort ned i vekt.. bull!! ( i mitt tillfelle )
denne gang så er målet snart nådd.. ca 7 kg til så er jeg der jeg var før jeg ble gravid...ammer denne gangen også.

Joda... går veldig opp og ned. Noen dager er verre enn andre.
Hadde en litt nedtur i går kveld, da vi hadde lagt oss. Men det er vel bare sånn det er.
Bare vi får svarene på obduksjonen, føler jeg at vi kan komme oss et skritt videre.
Sånn at vi vet liksom.
Men prøver å ikke tenke så mye, det blir bare verre av å sitte å fundere.
Men har jo selskap i dere her inne, når jeg går hjemme. Og det er deilig.

Det med sting har jeg ikke merket så mye til, i.o.m at jeg fikk piller for hevelse, og smertestillende den første uka. De ville jeg skulle slippe å ha noe særlig smerter etter det vi har gjennomgått.
Merket heller ikke at jeg revna, eller ble klipt, da jeg fikk 3 sprøyter i skjeden som var bedøvende...[;)]

eg hadde tre innvendige og da,sprakk ein del m.a.o,men men..det vart ein vane....kor lenge skal du gå heime?

Har 6 ukers permisjon, siden det liksom er renselsesprosessen til kroppen. Også tenkte jeg at jeg skulle få meg SM ut februar, etter kontrollene er ferdige. Etter det igjen begynner jeg på aktiv SM hvertfall de to første ukene, så jeg kommer meg inn i rutinene. Har ikke jobbet siden august, og det er skjedd en del endringer på jobb siden det.
Men føler det er greit. Da begynner det å bli lysere ute, og kanskje litt lettere å komme seg ut i hverdagen. Hater mørketid!!!!!!!!!!

hehe kom aldri inn igjen i de gamle jeg etter siste mann

Jeg kom ikke inn i mine gamle klær før over 6 mnder etter at jeg fødte min første. Nå vet jeg ikke, men tar nok litt tid tenker jeg.
Klem

hei snuppa du kommer sikkert inn i dine gamle klær snart.. elers så får jeg ta med deg på tur men hunden min han drar deg rundt helt frivillig!!he he ses på tirsdag vi da kl,12 det blir kos..

Jeg fikk på meg mine egne klær dagen etter. (er lave i live)
Var 62 når jeg fikk henne og når jeg kom hjem var 54 og var 58 før jeg ble gravid.
Bare vent så er du snart inni dine klær igjen.
Håper du har det litt bedre synes så utrolig synd på deg
Kunne jeg tatt litt av smerten hadde jeg gjort det på flekken.
Klem

Back
Topp