Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
*Vileja* skrev:
kan noen fortelle meg hvordan gamle babyverden var?fru Tronrud skrev:
hører stadig at babyverden var så mye bedre før... men jeg ble medlemn etter at BV ble lagt om
Ja takk!! Er tydeligvis ikke bra nok vi ferske ;)
FancyPants skrev:
*Vileja* skrev:
kan noen fortelle meg hvordan gamle babyverden var?fru Tronrud skrev:
hører stadig at babyverden var så mye bedre før... men jeg ble medlemn etter at BV ble lagt om
Ja takk!! Er tydeligvis ikke bra nok vi ferske ;)
Klart dere er! Mange ferske her er litt forsiktige og "redde" for å tråkke på tær og starte diskusjoner, er mitt inntrykk. Samtidig er vi "gamle" litt ferdige med å starte diskusjoner vi har hatt "hundre" ganger før.
det var mange FLER folk her...Dollface skrev:
det var så mange problemer i omleggingsfasen så da forsvant folk - og de har ikke kommet tilbake...
derav rare konkurranser om "søteste innlegg", "tristeste innlegg", "mest aktive bruker over ørti dager..." osv osv.. Tapre forsøk på å få opp aktiviteten her inne...
Du kunne spørre om avføringen til lamaen din var normal og få en haug med svar...Løsa skrev:
det var mange FLER folk her...Dollface skrev:
det var så mange problemer i omleggingsfasen så da forsvant folk - og de har ikke kommet tilbake...
derav rare konkurranser om "søteste innlegg", "tristeste innlegg", "mest aktive bruker over ørti dager..." osv osv.. Tapre forsøk på å få opp aktiviteten her inne...