Game over

2 små og en huleboer

Forumet er livet
Da er MA nr. 3 et faktum

Nei og nei! Så utrolig trist å lese!![:(]
Vet ikke helt hva jeg skal skrive... Derfor sender jeg deg en STOR klem, kan ikke forestille meg hvordan du har det nå.[:(]

ORIGINAL: Mamma til Andrea

Ånei! [:(] Det var jo dette som ikke skulle skje [&o]
Utrolig trist å høre.

Sender deg en klem, og håper dere kommer dere raskt videre.

[:(][:(]

Neineinei, dette skulle ikke skje!!![:(][:(][:(]Jeg føler sånn med deg!Ufattelig trist[&o]Nå håper jeg bare dere kan få noe svar på hvorfor dette skjer og at dere kkommer dere raskt sånn at dere kan prøve på nytt igjen. Dere vil lykkes til slutt, det vet jeg!

Stor klem

Nei!

ånei d var trist [:(] Sender deg en klem

Så grusomt[:(][:(][:(] sender deg en klem

ORIGINAL: Jordbærjente

Så grusomt[:(][:(][:(] sender deg en klem

Uff, så trist [:(][:(][:(] Du burde få utredning på hvorfor du mister.... Lykke til videre! Klem

Neiognei!!! [:(][:(] Så trist og fælt!!! [:(][:(]

Ta vare på hverandre framover, og bruk masse tid sammen!

Får håpe dere får litt mer hjelp nå da, så spiren sitter nesten gang! Det fortjener du så absolutt!!!!

*stor klem*

ORIGINAL: litjpia.tm

Neiognei!!! [:(][:(] Så trist og fælt!!! [:(][:(]

Ta vare på hverandre framover, og bruk masse tid sammen!

Får håpe dere får litt mer hjelp nå da, så spiren sitter nesten gang! Det fortjener du så absolutt!!!!

*stor klem*

Stooor trøsteklem

ORIGINAL: Vibeke83

Nei og nei! Så utrolig trist å lese!![:(]
Vet ikke helt hva jeg skal skrive... Derfor sender jeg deg en STOR klem, kan ikke forestille meg hvordan du har det nå.[:(]

[:(][:(][:(]

oi, off da så utrolig trist..... Begynner visst å grine her jeg sitter... Føler sånn med dere, har selv mistet 2.
Hadde jeg kjent deg bedre ville jeg hatt en samtale med deg, men kan ivertfall ønske deg go bedring og alle lykkeønskninger for en snarlig familieforøkelse for dere.....

Neeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiii....   Dette var trist å høre, har tenkt på deg idag, dere fortjente ikke dette!!
Ta godt vare på hverandre, og ønsker dere alt godt! Krysser fingre for at dere får svar på hvorfor dette skjer, og hjelp til å få spiren til å klore seg fast. Lykke til med neste pp når dere er klar for det!

stoooooooor trøsteklemmepå-klem fra meg!

Det var utrolig trist å høre..
Sender deg noen supre klemmer fra Trøndelag [:)]

Så søte dere er.
Ting er ikke så lett akkurat nå.
Håper resten av dere får bli på mars -11.
Lykke til videre jenter

ORIGINAL: Supersmurf

Uff, så trist [:(][:(][:(] Du burde få utredning på hvorfor du mister.... Lykke til videre! Klem

Neeeeeeeei!!!
Jeg som håpet sååå for deg denne gangen!
Så utrolig urettferdig!
Sender deg en stor klem!

Back
Topp