Game of thrones

Trailer er innafor ;) jeg så en morsom youtube video nå.
Honest trailer - game of thrones! Lo meg skakk i hjel. Trodde ikke jeg var istand til å le så mye så tidlig :o
HA HA HA! Måtte se den nå! Vittig! :D

Kjente meg såååå igjen i å ikke huske navnene på folk. Sleit skikkelig i starten med å huske hvem som er hvem av alle disse perifere lordsa og kingsa og eldre herrene :p

Kjente meg såååå igjen i å ikke huske navnene på folk. Sleit skikkelig i starten med å huske hvem som er hvem av alle disse perifere lordsa og kingsa og eldre herrene :p
Haha! I know! Jeg sitter å sier samme sak som han på traileren "øøøh???"

Det er en til video. Game of thrones mash up. Den er episk :D

• Liker
Reactions: BMC

Samme her. :D Syns disse litt eldre er så like. :P

• Liker
Reactions: BMC
"Medieval fun time - bad lip reading of game of Thrones" er også hysterisk morsom :D :D

Akkurat begynt på den, men hekta. Kommet til sesong 3. Tar sin tid da, for mannen er ikke interessert. Så må jo se når han er lagt seg eller på jobb. Men da er ofte barna her og da kan jeg hvertfall ikke se det :p Men holder på! :D

Åja! Har ventet med hbo abo selv om jeg også vil se vikings. For nå har jeg masse vikings å se mens jeg venter på ny GoT episode. :-)

Har to episoder igjen av siste sesong, så rekker vel det akkurat før det starter opp igjen :)

Gleder meg :-D

Altså... I slutten av sesong 3 nå jeg. Sjokkert! Føler meg egentlig litt sur på hele greia nå :(

Ja :o Pokkers serie! :p
HAhaha satt og måpte selv da det skjedde! Men gled deg til resten, er sinnsykt spennende det som har skjedd til nå! :D (har sett alt)

Back
Topp