Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det tror jeg også!Jeg er sikker på heksa livner han opp![]()
Det er alltid så pain det. De har ikke begynt å spille inn engangUrk, det er så lenge til neste sesong.![]()
Jeg er sikker på heksa livner han opp![]()
Det hadde vært noe. Selvom jeg hater hu etter at hu drepte prinsessaHelt ærlig så tror jeg ikke han er dødeller jeg går med ett lite håp om at han skal våkne opp
eller at heksa gjør noe hokkus pokkus og tadaa John Snow is alive. Please please sier jeg bare
![]()
Der er fordelen når man ser en serie etter at den er ferdig. Maraton ftw, uten avbrytelser! Jeg så SOA og Breaking Bad på (alt for) kort tid.Det er alltid så pain det. De har ikke begynt å spille inn engang![]()
Det hadde vært noe. Selvom jeg hater hu etter at hu drepte prinsessaleste også en teori om at sjelen til Snow går over i Ghost....
Han gjør det seHun heksa kan brenne
Fikk en svært hissig telefon fra lillebror i gårvi pleier alltid å diskutere Game of Thrones hver mandag, han bare "har produsentene røyka sokker under innspillingen, HAN KAN JO IKKE DÆVE"
Nå har ikke jeg lest bøkene, lurer på om han dør i boka.
Haha. Sjæl ass. Så Dexter på en uke. Var uka rett før exfac eksamenDer er fordelen når man ser en serie etter at den er ferdig. Maraton ftw, uten avbrytelser! Jeg så SOA og Breaking Bad på (alt for) kort tid.![]()
ååååh John snow please wake up sier jeg bare hehe. Han var favoritten minHan gjør det semen forfatteren har sagt at han ikke utelukker å skrive han igjen da!
Min også. Helt siden sesong 1! Han var kjekkeste og snilleste. Alle de snille dør jo i den serienååååh John snow please wake up sier jeg bare hehe. Han var favoritten min![]()
Tror jeg ikke! Var det ikke vann? Så på mobilen jegÅåå jeg som heia på han!!!
Lurer på om reek og stark jenta døde jeg. Det fikk vi jo aldri svaret på.
I know, det eneste dødsfallet i serien jeg var fornøyd med var JofferyMin også. Helt siden sesong 1! Han var kjekkeste og snilleste. Alle de snille dør jo i den serien![]()
Trror jeg aldri har jublet så høyt som da Ja. Noe SÅ tilfredtillende skal man lete LENGE etter!!!I know, det eneste dødsfallet i serien jeg var fornøyd med var JofferyTrror jeg aldri har jublet så høyt som da
![]()
Haha jeg så foresten ett videoklipp på youtube og folks reaksjoner når Joffery døde, hysterisk morsomt, noen skålte med øl glass, andre hoppa i soffaen og tolk bølgenJa. Noe SÅ tilfredtillende skal man lete LENGE etter!!!

Hmm vet ikke. Syns det var snø jeg. HeheTror jeg ikke! Var det ikke vann? Så på mobilen jegjeg heia også på hAn.