Game of Thrones ( spoiler!!!)

Helt ærlig så tror jeg ikke han er død :P eller jeg går med ett lite håp om at han skal våkne opp :P eller at heksa gjør noe hokkus pokkus og tadaa John Snow is alive. Please please sier jeg bare :D

Urk, det er så lenge til neste sesong. :(

Jeg er sikker på heksa livner han opp ;)
Helt ærlig så tror jeg ikke han er død :p eller jeg går med ett lite håp om at han skal våkne opp :p eller at heksa gjør noe hokkus pokkus og tadaa John Snow is alive. Please please sier jeg bare :D
Det hadde vært noe. Selvom jeg hater hu etter at hu drepte prinsessa :p leste også en teori om at sjelen til Snow går over i Ghost....

Det er alltid så pain det. De har ikke begynt å spille inn engang :o
Der er fordelen når man ser en serie etter at den er ferdig. Maraton ftw, uten avbrytelser! Jeg så SOA og Breaking Bad på (alt for) kort tid. :p

Det hadde vært noe. Selvom jeg hater hu etter at hu drepte prinsessa :p leste også en teori om at sjelen til Snow går over i Ghost....

Hun heksa kan brenne:mad:
Fikk en svært hissig telefon fra lillebror i går:p vi pleier alltid å diskutere Game of Thrones hver mandag, han bare "har produsentene røyka sokker under innspillingen, HAN KAN JO IKKE DÆVE"
Nå har ikke jeg lest bøkene, lurer på om han dør i boka.

Hun heksa kan brenne:mad:
Fikk en svært hissig telefon fra lillebror i går:p vi pleier alltid å diskutere Game of Thrones hver mandag, han bare "har produsentene røyka sokker under innspillingen, HAN KAN JO IKKE DÆVE"
Nå har ikke jeg lest bøkene, lurer på om han dør i boka.
Han gjør det se :( men forfatteren har sagt at han ikke utelukker å skrive han igjen da!

Ååå jeg som heia på han!!! :o

Lurer på om reek og stark jenta døde jeg. Det fikk vi jo aldri svaret på.

Ja. Noe SÅ tilfredtillende skal man lete LENGE etter!!!
Haha jeg så foresten ett videoklipp på youtube og folks reaksjoner når Joffery døde, hysterisk morsomt, noen skålte med øl glass, andre hoppa i soffaen og tolk bølgen:laughing001

Back
Topp