Galskapen lenge leve...

Hei du.

Jeg har en bachelor i markedsføring fra BI, og de fagene du nevner er ikke så aller værst altså. Det spørs jo helt hva man liker selvfølgelig, men jeg tror det er en god kombinasjon. Med pristeori anbefaler jeg å gjøre masse oppgaver. Det hjalp meg veldig. I markedsføring er det mer lesing, derfor god kombi. Jeg har troa på at dette skal gå aldeles fint. Du er kjempeflink som gjør det med 2 barn og alt :)

Masse lykke til!

TUSEN TAKK DERE!![:D][:D] Godt å høre gode ord før jeg beveger meg ut i denne galskapen.. håper James er hjemme den del fremover [&:]

Ja Lindalu - B2Bså ser ikke helheten så gale ut, men CMR systems ser devserre UTROLIG kjedelig ut - og fy for en feit bok hehehe [8D] Pristeori har jeg hatt, bare eksamen jeg ikke tok - og det ligger desverre ikke for meg.. Men som du sier, det hjelper ekstremt mye å gjøre oppgaver - så her må jeg ta meg selv i nakkeskinnet!!!
Hva jobb har du fått Lindalu? Spent på hva jeg kommer til å gjøre in the end [:D]

Skjønner den.. Min erfaring er at flere av disse markedsføringsbøkene gjentar seg selv, og at det er mye du kan skumlese eller avsnitt du kan hoppe over, rett og slett fordi det er common sense. Nå vet jeg ikke helt hvilken bok du har, men det var få av bøkene jeg leste fra perm-til-perm.

Med bachelor i Markedsføring blir man litt potet. Det var veldig "press" og anbefalinger om å ta master etter endt bachelor, men jeg tenkte jeg skulle prøve arbeidslivet før jeg gikk videre.. Og, ettersom jeg fikk 3 jobbtilbud samme måned som jeg startet søknadsprosessen fant jeg ut at man fint kunne få seg jobb med bachelorgraden i alle fall :) Selvfølgelig ville man nok kunne velge mellom flere jobber med master, og sikkert bedre betalte også. Men når det er sagt er jeg fornøyd med både lønn og jobbtilbud.

Jeg tok spesialisering i HR, og jobber med administrasjon og HR for et Indisk It-selskap.. Tror jeg skal gå igang med å søke ny jobb nå, for etter å ha jobbet 3 år med indere er jeg klar for å få noen norske, kvinnelige kollegaer. Det blir jo spennende å se hva jeg kan få av jobber :) Og ikke minst litt skummelt. Men nå har jeg jo fremdeles denne jobben i bakhånd dersom jeg ikke skulle lykkes i å finne noe bedre..

Vet ikke helt hva jeg skal ta fordypningen i enda da, så det må grubles på [:)]

Men hadde du bare A´er du da? Ikke verst å ha så mange joobtilbud når man er ferdig, det er jo knall bra!!!

Lykke til...[:'(] Mikro er noe skikkelig dritt!!! Markedsføring derimot, det er ganske gøy! Alle fag som ikke inneholder tall er moro!! Sier jeg som tok en bachelor i økad og jobber i bank...[:D][:D][:D]

Ja, bare A`er på meg gitt... hehe. Nei, langt derifra. Tror jeg dekket hele skalaen.. Jeg hadde en solid fremgang i studiet da. Slet veldig det første året, men så kom jeg litt mer inn i det. Fra å være en C-D elev gikk jeg til A-B. Tror det har med teknikk og studierutiner å gjøre. Samt at man lærer seg å skrive/formulere seg etter å hatt en hel haug av eksamener ;)

åå kjære deg. Dette gjorde jeg med Emil, studerte full tid med baby, ikke å anbefale, men det går med rette innstillinga. Lykke til shnuppis, vi krysser fingre for rolig baby. Skal støtted deg når det nærmer seg eksamen jeg

Back
Topp