... Har nok tatt meg vann over hodet her, eller noe i den duren.... I vår tar jeg to fag rett og slett. Det ene faget er Pristeori(microøkonomi) - der mangler jeg siste eksamen, da jeg ble syk da den skulle taes... Og for meg er det et helvetes fag, sorry fransken!! SÅ for å fylle opp 2. året og å ligge litt foran når jeg begynner på 3. året (har allerede et 3.års fag) så tenkte jeg å ta et fag i B2B - kort sagt markedsføring...
Bare håpe at lillebille sover gjennom når hun runder 6 mnd, begynner å få grøt og sånt... For er jo litt trøtt for tiden, og det å lese på kvelden tror jeg vil gå dåååårlig [&:] SÅ skal prøve å lese litt hver morra etter barnehagelevring, når lillebille har sin første dupp.. Så må nok roe ned denne skal-gjøre-alt-og-møtte-alle-for-lønsj-greien som skjer når man er i mamma perm [8D]
Så forvent dere mange paniske tråder fra meg sånn i eksamenstider [8D]
Bare håpe at lillebille sover gjennom når hun runder 6 mnd, begynner å få grøt og sånt... For er jo litt trøtt for tiden, og det å lese på kvelden tror jeg vil gå dåååårlig [&:] SÅ skal prøve å lese litt hver morra etter barnehagelevring, når lillebille har sin første dupp.. Så må nok roe ned denne skal-gjøre-alt-og-møtte-alle-for-lønsj-greien som skjer når man er i mamma perm [8D]
Så forvent dere mange paniske tråder fra meg sånn i eksamenstider [8D]