Galskapen lenge leve...

KathMor

Forumet er livet
... Har nok tatt meg vann over hodet her, eller noe i den duren.... I vår tar jeg to fag rett og slett. Det ene faget er Pristeori(microøkonomi) - der mangler jeg siste eksamen, da jeg ble syk da den skulle taes... Og for meg er det et helvetes fag, sorry fransken!! SÅ for å fylle opp 2. året og å ligge litt foran når jeg begynner på 3. året (har allerede et 3.års fag) så tenkte jeg å ta et fag i B2B - kort sagt markedsføring...

Bare håpe at lillebille sover gjennom når hun runder 6 mnd, begynner å få grøt og sånt... For er jo litt trøtt for tiden, og det å lese på kvelden tror jeg vil gå dåååårlig [&:] SÅ skal prøve å lese litt hver morra etter barnehagelevring, når lillebille har sin første dupp.. Så må nok roe ned denne skal-gjøre-alt-og-møtte-alle-for-lønsj-greien som skjer når man er i mamma perm [8D]

Så forvent dere mange paniske tråder fra meg sånn i eksamenstider [8D]

Ja kjenner det nå, sug i magan.... *JAIKS* [&:]

You crazy woman!![;)]
Men er det noen som klarer det så er det du!Så flink som du er så tror jeg du klarer det lett!*bank i bordet for at lillebille begynner å sove igjennom*

ORIGINAL: Karmey

Oj, du er gæren! Jeg bøyer meg i støvet!!!!!

ORIGINAL: BabyJenta2010

Wow, du er flink da!!! [:D] Lykke til, helt sikker på det går fint!! [;)]

[:D]

ORIGINAL: BabyJenta2010

Wow, du er flink da!!! [:D] Lykke til, helt sikker på det går fint!! [;)]

Hehehe - dere ser bare den "tøffe kathmor fasaden" dere *ler* - så selv om jeg virker som jeg klarer alt, så sitter det ei her i soffan rett som det er, ser ut som en vissenpotteplante og ser føler seg som en 10 år gammal mopp [8D] Men takk for tillitten holdt jeg på å si - jeg håper detta går strålende [:D]

du er kjempeflink :-)

Kjenner til det!! Jeg vil også gjerne treffe alt og alle og så videre.. Men har sagt fra meg babysvømming og går på barselgruppe bare når det passer slikt..

Jeg tar ikke mindre enn 8 fag [&:] Men det går greit foreløbig, ikke de beste karakterene i yrkesfag men ganske bra i realfag [:)]

Herregud, jeg babler bare om meg selv.. LYKKE TIL SNUPPA!! Dette klarer du!!=) Vi får støtte hverandre frem mot eksamen![:D]

Hva skal du bli når du blir stor forresten? [:D]

Jeg har da en Bachlor i markedsføring, men hakke peil på hva jeg skal drive med sånn sett [&:][8D]

Ja Malin, det får vi gjøre! Gråte sammen når det står på som verst, og le sammen når vi har stått og har vært SUPERKVINNFOLK [8D]

Sånn side-comment : savner universitet, hadde et år det - så mye enklere! Større fag med mere studiepoeng med så mye lettere. Bi er jaggu meg ikke bare lek altså, harde fag med få poeng = dvs mange flere fag må tas.. USJ [:'(] Men nå er det bnare 3 året igjen, og det er det letteste - deeeeilig [:D]

Jeg har 2,5 år igjen.. jaiks! Men ser veldig frem imot å kunne kvitte meg med matte og fysikk hvertfall!

Sitter med oppgave i Markedsføring/organisasjon nå.. Har rømt til pappa så jeg har litt hjelp med kidsa så får jeg skrevet litt [:)]

Stå på! Du er flink![:D]

Hadde eksamen i et fag før jul, og har to eksamener til våren som det burde leses iherdig til. Håper frøkna snart sover natta gjennom så jeg kan få lest litt de dagene eldstemann er i barnehagen i stedet for å sove.

Sant!!!

Dette klarer du fint [:)]

Jeg hadde en eksaamen før jul, og no holder jeg på med masteroppgaven. Men vi får bare støtte hverandre [:)]

ORIGINAL: [Malin]

Kjenner til det!! Jeg vil også gjerne treffe alt og alle og så videre.. Men har sagt fra meg babysvømming og går på barselgruppe bare når det passer slikt..

Jeg tar ikke mindre enn 8 fag [&:] Men det går greit foreløbig, ikke de beste karakterene i yrkesfag men ganske bra i realfag [:)]

går også på skole og jobber i tillegg[:D] MEN, så går pappaen hjemme i permisjon da[;)] Du er tøff som gjør dette, nårdu enda er mye alene med 2 kids! Masse lykke til, dette klaaarer du SUPERKVINNE

fy fader så flink du er! Og for ett pågangsmot! Dette klarer du så bra, hurra for deg!

Back
Topp