Galskap inne i magen ved leggetid!

lilleperle

Betatt av forumet
Flere som ligger våken og blir underholdt av lille venn i magen? Her har det tatt seg opp de siste dagene og ser ut som midnatt er tiden for festligheter allerede :hilarious: Jeg er førstegangs og har kjent henne siden uke 15/16! Nå er jeg 21+3 og det er så mye action at jeg blir litt nervøs for hvordan det blir når hun blir større og sterkere, vi er jo bare litt over havveis jooo :joyful:
 
Yepp samme her, siste uka har det sparket så hardt at det er som om jeg får støt innimellom. Er 24+5.
 
Haha! Samme her. Er 21+4. Tenker at det er flott med mye liv, koser meg med det etter å ha ventet
på det i hva som føles som en evighet. Har kjent svakt siden uke 15/16. Synes hun er veldig kontaktsøkende og sparker tilbake om jeg trykker litt på magen :shy:
 
Flere som ligger våken og blir underholdt av lille venn i magen? Her har det tatt seg opp de siste dagene og ser ut som midnatt er tiden for festligheter allerede :hilarious: Jeg er førstegangs og har kjent henne siden uke 15/16! Nå er jeg 21+3 og det er så mye action at jeg blir litt nervøs for hvordan det blir når hun blir større og sterkere, vi er jo bare litt over havveis jooo :joyful:
Når de blir større (mot slutten) så har de liten plass til å bevege seg, så blir ikke den samme type aktivitetsnivå :p Så kos deg med det nå :D
 
Hehe.. Her er det som regel full fart i 2-3 tida.. Så blir ofte vekt midt på natta og det er ikke bare bare å sovne igjen når det styrer på inni der og det er varmt og lyst ute :hilarious: Er 23+3
 
Haha! Samme her. Er 21+4. Tenker at det er flott med mye liv, koser meg med det etter å ha ventet
på det i hva som føles som en evighet. Har kjent svakt siden uke 15/16. Synes hun er veldig kontaktsøkende og sparker tilbake om jeg trykker litt på magen :shy:

Så utrolig søtt :Heartred Ja, det er absolutt koselig også :love7
 
Her holder lillebror på med gymtime mellom 2030-21,og når jeg legger meg om kvelden. Heldigvis ikke våknet av det om natta enda, men vet at han styrer på for er oppe å tisser i løpet av natta og da finner han gjerne ut at han skal flytte litt på seg når jeg legger meg igjen.
 
Ja føler det er til tider full fest inni der når jeg skal prøve å sove:smiley-bounce012
 
Så kos. Gleder meg til å kjenne mer. Har morkake foran. Kjente mer tidligere fordi føtter var andre steder. Men kjenner noen subtile dunk da og da. Gleder meg til samboer kan kjenne det utenpå.
 
Ja kjenner godt mageboeren her også. Han er ganske så livlig. Kan kjenne spark på utsiden nå. Kommende storesøster satt på fanget i går da hun fikk et spark i ryggen :hilarious: holdt den lille søte hånda si på siden av magen og fikk kjenne enda et spark :happy::happy: stor stas.. den gyntimen Lillemann har rundt kl 05 som vekker meg er noe for seg selv. Han er også våken nå kort tid etter at jeg har lagt meg..:dummy::joyful:
 
Ble litt satt ut her en kveld fordi hele magen bevegde seg og det var et skikkelig spark. Skvatt ordentlig.
Ellers så er han glad i å bevege seg mens jeg er på jobb, så jeg blir svimmel av å være i aktivitet samtidig som baby romsterer inni der (er ikke vant med bevegelsene mens jeg selv er i bevegelse enda)

I skrivende stund ligger katten på fanget og blir vekt av lillebror som er super aktiv
 
Har morkaka foran, og er nå i uke 22+3.
Syns det er masse liv, har hatt morkaka bak de to første gangene. Trodde en skulle merke mye mindre liv, men eg kjenner masse. Kjenner liv hver gang eg setter meg ned på jobb/hjemme. Flere ganger daglig. Er så koselig.
På kvelden er det turbo ;)
 
Har morkaka foran, og er nå i uke 22+3.
Syns det er masse liv, har hatt morkaka bak de to første gangene. Trodde en skulle merke mye mindre liv, men eg kjenner masse. Kjenner liv hver gang eg setter meg ned på jobb/hjemme. Flere ganger daglig. Er så koselig.
På kvelden er det turbo ;)
Samme her. Kjenner like mye som med de to andre <3 så koselig! Er i uke 22+4 :)
 
yepp. er 23+5 nå. Masse aktivitet når jeg har lagt meg. Men det er vel oftest da en kjenner det og i og med at en er i ro. Når en beveger seg, blir jo babyen bysset i søvn.
 
Jeg blir og ligge oppe på mettene og flire av alle de hørlige dultene:hilarious: har kjent mye liv siden uke 18, er nå 24+3, og det er fortsatt like koselig:Heartpink
 
Back
Topp