Gallesteinsproblematikk

Iselin1405

Glad i forumet
Sensommerbarna 2016
Nå har jeg nettopp kommet hjem etter et kraftig anfall som endte i et 5 timers sykehusopphold for amertelindring, etter at jeg ble gravid har jeg fått avfall oftere, flere som sliter med gallestein og merker forskjell nå i graviditeten i forhold til før?
 
Nå har jeg nettopp kommet hjem etter et kraftig anfall som endte i et 5 timers sykehusopphold for amertelindring, etter at jeg ble gravid har jeg fått avfall oftere, flere som sliter med gallestein og merker forskjell nå i graviditeten i forhold til før?

Stakkar! Håper du slipper flere anfall!
Håper det går bedre med deg nå ❤
 
Stakkar! Håper du slipper flere anfall!
Håper det går bedre med deg nå [emoji173]

Begynt å bli vant med anfallene, stort sett går det over etter 20 min tid men noen ganger gir det seg ikke altså og da må jeg få litt hjelp til amertelindring, alt er bra nå [emoji173]️
 
Har ikke hatt problemer med galleveiene selv, men jeg vet at det er forferdelig vondt! Håper du slipper flere anfall :/
 
Off så grusomt :/ Kunne du ikke bli operert før du ble gravid?
Jeg fikk gallestein når jeg var gravid sist, men fikk ikke anfall før 8 mnd etter fødselen. Jeg ble operert etter noen mnd, da spesielt fordi legen sa at jeg kom til å få skikkelig problemer hvis jeg ble gravid.
Håper du får mindre anfall fremover!
 
Back
Topp