Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: silje a
Jeg ble lagt inn på Ahus før jul i fjor etter kraftige smerter fant ut at jeg hadde gallestein I feb i år fjernet jeg galleblære.
Er en kikkhulloperasjon, du kommer hjem samme dag.
Jeg må være foriktig med hva jeg spiser fortsatt
Send gjeren PM så kan jeg gi deg informasjon der.
ORIGINAL: #Grusomme Gabriel#
Jeg ble lagt inn på Ahus før jul i fjor etter kraftige smerter fant ut at jeg hadde gallestein I feb i år fjernet jeg galleblære.
hvorfor må du det???[8|]
Jeg fjernet galleblæra i 2001 , spurte om det var noe jeg sku ta hensyn til : NEI ,ikke i det hele tatt fikk jeg til svar!!!!
Har du reagert på noe du har spist i ettertid? Hvordan reagerte du da?
ORIGINAL: MammantilKevin
ORIGINAL: #Grusomme Gabriel#
hvorfor må du det???[8|]
Jeg fjernet galleblæra i 2001 , spurte om det var noe jeg sku ta hensyn til : NEI ,ikke i det hele tatt fikk jeg til svar!!!!
Har du reagert på noe du har spist i ettertid? Hvordan reagerte du da?
Det var vel helst før i "gammle dager" enskulle være veldig påpasselig med ka en spiste.. Nå skal en spise det en har lyst på,men begrense det [;)]
/quote]
hvorfor?????
ha jeg aldri hørt om før .
Har hørt at noen må løpe på do om dem har spist meget fet mat eller meget stekt mat og sterk/krydret mat ....
Eg trøkke no i trynet det eg vi og hvor mye jeg vil ...[8|]
ORIGINAL: Lille Rosin
Jeg har gallestein, men foreløpig vil de ikke gjøre noe med det. Så knasker paracett de gangene jeg har anfall.
ORIGINAL: Lille Rosin
Grunnen til paracett er at jeg fortsatt ammer.[:)]