Gallestein og kløe

Ranveig!

Forumet er livet
Aprillykke 2016
Eg har hatt masse trøbbel med gallestein i det siste, men verst denne veka, der det blei to turar på legevakt og deretter innleggelse (sånn kan ein òg bruke ferien). Steinen passerte av seg sjølv, men stod fast i nokre døgn, så eg fekk gulsott og høge leververdiar.

No er eg i bedre form, men det kløøør så hinsides! Har smurt meg inn med Eurax og har tatt Zyrtec men det klør likevel, spesielt under føttene.

Nokon som har tips til kva som kan hjelpe, eller som tilfeldigvis veit kor lang tid det tar før sånt går over?

Gravid?

Ring legen og hør. Kan hende du må ha noen andre medisiner.

Går over etterhvert. Er slik kroppen kvitter seg med avfallsstoffene når det ikke går gjennom gallen. Da går det gjennom huden isteden. Så ble jeg fortalt en gang jeg hadde det iallefall. Kald klut på huden kan hjelpe..

Gravid?

Ring legen og hør. Kan hende du må ha noen andre medisiner.
Ikkje gravid nei, har baby på 3 mnd. Har vore hos legen igjen i dag og fått noko som skulle hjelpe, men så langt funkar det dårlig.

Går over etterhvert. Er slik kroppen kvitter seg med avfallsstoffene når det ikke går gjennom gallen. Da går det gjennom huden isteden. Så ble jeg fortalt en gang jeg hadde det iallefall. Kald klut på huden kan hjelpe..
Ja, det er jo sånn det fungerar, er berre så usannsynlig plagsomt! Verre enn heile gallesteinsmertedrittet. Måtte stå opp og dusje i kaldt vatn to gongar i natt når det blei for ille, og har baljen klar til kaldt fotbad ved behov i natt.

Kryssar fingrane for at det går over snart, det var passasje på torsdag og smertene er vekke, så antar systemet fungerar som det skal no.

Tok det lang tid før det gjekk over hos deg?

Back
Topp