Har mest sannsynlig hatt to gallesteinsanfall på en uke. Var på føden på mandag for en sjekk, da jeg ikke visste hva dette var. Alt bra med baby heldigvis! Tok blodprøver og hadde forhøyede leververdier. Tok nye kontrollprøver hos fastlege på fredag. Natt til i dag fikk jeg et nytt anfall, og ringte føden (hadde fått beskjed om å ringe med en gang). Der så de at noen av prøvene var gått ned, men andre hadde faktisk steget. Jordmor konfererte med vakthavende lege, som mente at prøvene ikke var så høye at det var farlig.
Nå er jeg bare veldig redd, og føler jeg kjenner mindre liv.. Noen andre som har hatt forhøyede leververdier, gallestein eller vet om noe av dette kan være farlig for baby? Heldigvis jordmorkontroll i morgen.. Må vel nesten bare stole på at sykehuset vet hva de snakker om, og hadde reagert dersom det kan være farlig?
Nå er jeg bare veldig redd, og føler jeg kjenner mindre liv.. Noen andre som har hatt forhøyede leververdier, gallestein eller vet om noe av dette kan være farlig for baby? Heldigvis jordmorkontroll i morgen.. Må vel nesten bare stole på at sykehuset vet hva de snakker om, og hadde reagert dersom det kan være farlig?