Gallesåpe?

spiren2

Forumet er livet
Septemberlykke 2015
Jeg prøvde å vaske ullbodyen til snuppa med det for å få vekk de oransje flekkene etter middag!
Men fikk det ikke bort jeg [&:] Lykkeboom? Var det ikke du som fikk vekk slike flekker med gallesåpe?
 
husker ikke hvilke flekker det var hun hadde.
Men jeg har akkurat samme problemet:(

Tok på henne i "REN" body i morges og den var full i oransje merker..hufhuff

trorjeg må kjøpe gallesåpe og prøve ihvertfall
 
Jeg har prøvd med den gallesåpen nå..

Kjøpte den flytende på Clas Ohlson. Koster vel 89 kr for 700 ml? Eller var det en liter!? Husker ikke...

La klærene i en bøtte med varmt vann og en god dash gallesåpe..
Lot det ligge en times tid..

Så tok jeg gallesåpe rett på flekkene og knidde med hendene mine..
Og flekkene bare forsvant av.. Nesten som magi!![8D]..

Det var middagsflekker, makrell i tomat flekker ol..
og en jeg har hun en HELT hvit body som var full av noe maling de hadde i bhg sammen med makrell i tomat flekker.. BORTE VEKKE!! hehe
 
Hvor varmt tok du? Må nesten prøve engang til da [:D] Så det er varmt vann jeg skal bruke? ikke kaldt vann?
 
jeg bare tok sånn 45 grader kanskje!?
De skal jo ikke ligge der så lenge at det gjør noe om det er varmt!
og varmen forsvinner jo fort
 
Okei, da prøver jeg på nytt [:)] Håper jeg er like heldig som deg og lykkeboom som fikk vekk alle flekker...
 
ORIGINAL: dripdrop

Okei, da prøver jeg på nytt [:)] Håper jeg er like heldig som deg og lykkeboom som fikk vekk alle flekker...


Håper det!
Dette er flekke som er GAMLE!!
de har bare ligget der i håp om noen gode ideer om hvordan jeg skal få vekk flekkene.. For dumt å kaste også!
Vasket med vanlig Milo imaskinen  flere ganger.. men ikke om de forsvant!
Også hadde jeg gallesåpe i maskinen sammen med Milo..
den står på nå..
Skulle nesten tatt før/etter bilde for å se!
 
Blandet du bare milo med gallesåpe der man heller vaskemiddelet? *Må ha inn med teskje* hehe [8D]
Klærne ligger i bøtten med vann nå! *Krysser fingrene*
 
Hei på deko [:)]
 
Ja jeg vasket bort gamle matflekker på 2 av ullbodyene til IA. Jeg har galle-såpestykke. Men den 3 ullbodyen fikk jeg ikke fjernet flekkene. Så såpa tar noen flekker, men ikke alle... Likevel; såpa er mye bedre enn andre flekkfjerningsprodukter jeg har prøvd!!
 
Auliana nevnte på at det finnes en flekkfjerningsgallesåpe på bleieboden.no Kanskje den er enda bedre??
 
Lykke til [:)]
 
Ser ut til at jeg fikk vekk flekkene på den ene bomull bodyen, men ullbodyen vil ikke bli ren [&o]
 
jeg blandet gallesåpe og milo i samme "luken" ja!

Alle ull klærene er HELT uten flekker nå!

Gnikker og godt på flekken etter at den har ligget i bløt??
Kanskje skarpt litt med neglene!?
Jeg tok også litt ekstra såpe på selve flekken ETTER at den lå i bløt og FØR jeg tok den i maskinen..
 
Ja, har gjort alt det du gjorde [:)] La ullbodyen på nytt sammen med en annen body jeg fant med flekker, skal ned å sjekke til
de to bodyene nå [:)]
 
håper du får vekk flekkene da!
Er så utrolig kjedelig når klærene ikke er fine!
Til så små fine jenter!
 
Følger spent med i denne tråden [;)] Ullbodyene her i huset ser IKKE UT!!! [:'(]
 
Ulltøyet ble ikke rent, flekkene ble svakere men ikke helt vekk! Den ene bomull bodyen som hadde noen brune flekker på seg
ble helt rent [:)] mens den andre bomull bodyen som hadde orange middagsflekker ble ikke helt ren, men flekkene ble
MYE svakere, de synes nesten ikke lengre [:)]
 
Back
Topp