Gale veien

Plomme

Forumet er livet
Himmelbarn
Oktoberskattene 2015
Siden jeg har lest at det er helt vanlig med småblødninger og farget utflod tenkte jeg ingen fare da det starter i helga. Skulle vært 7+1 i dag. Ringte til legen og fikk UL. Vi kunne se fosteranlegget men ikke noe foster for sikkert. Oppi det hele glemte jeg å spørre om han kunne si noe om størrelsen på anlegget i fht h or langt jeg var på vei. Tok hcg-prøve og skulle ta ny om noen dager. Legen er veldig flink synes jeg, på den måten at han ikke ga meg noen forhåpninger men likevel at det ikke var helt sikkert før det evt var over.

Men nå i kveld har rielignende smerter kommet. Kjenner dem godt til tross for godt med smertestillende.

Så da sier jeg takk for selskapet så langt, dere er en god gjeng. Uansett. Dette er ikke ment som en skremsel, for legen sa at det likegodt kunne være at morkaka blødde rett over åpninga og da kunne det tom komme klumper. Men, siden jeg har hatt en sa tidligere og gjenkjenner de sterke smertene er det nok bare jeg som er uheldig.

Registerer at det har vært en del solskinnshistorier her i mai2015 de siste dagene også, det gleder meg virkelig!

God natt jenter!

Huff det var trist å høre:( håper smertene gir seg kjapt, så du kan få slappet av litt.. Klem til deg:3some

Huff, det var trist å høre. Ta vare på deg selv

Huff!! Så utrolig trist:/
Håper det sitter en liten spire hos deg igjen fort!! Hyggelig å bli "nettkjent" med deg:)

Neiii kjempe trist å høre:( du må ta vare på deg selv og håper smertene forsvinner fort! Masse klemmer

så trist!! har selv to sa før denne gang,håper alle gode ting er 3 gjelder for oss begge!

Nei! :( så trist :(

Neida :-( ååå, så dumt :-(

Å nei, så trist!! :( :(
Håper det går bra med deg. Sender en klem. :)

Siden jeg har lest at det er helt vanlig med småblødninger og farget utflod tenkte jeg ingen fare da det starter i helga. Skulle vært 7+1 i dag. Ringte til legen og fikk UL. Vi kunne se fosteranlegget men ikke noe foster for sikkert. Oppi det hele glemte jeg å spørre om han kunne si noe om størrelsen på anlegget i fht h or langt jeg var på vei. Tok hcg-prøve og skulle ta ny om noen dager. Legen er veldig flink synes jeg, på den måten at han ikke ga meg noen forhåpninger men likevel at det ikke var helt sikkert før det evt var over.

Men nå i kveld har rielignende smerter kommet. Kjenner dem godt til tross for godt med smertestillende.

Så da sier jeg takk for selskapet så langt, dere er en god gjeng. Uansett. Dette er ikke ment som en skremsel, for legen sa at det likegodt kunne være at morkaka blødde rett over åpninga og da kunne det tom komme klumper. Men, siden jeg har hatt en sa tidligere og gjenkjenner de sterke smertene er det nok bare jeg som er uheldig.

Registerer at det har vært en del solskinnshistorier her i mai2015 de siste dagene også, det gleder meg virkelig!

God natt jenter!

Ånei!! Plane, jeg kommer til å savne deg her.. Nå ble jeg skikkelig lei meg :( ønsker deg alt vel fremover.. <3

Takk skal dere ha alle sammen :) har 1% håp om at jeg og legen tar feil. Har jo lest et par mirakelhistorier og har er ørlite håp om at jeg kan ha et av dem. Bare desperasjon, så akkurat derfor skal jeg ta hcg-prøver så jeg slipper gå å være ignorant (merkelig nok klarer jeg ikke la være) lengre. Mest sannsynlig et "blighted ovum" tilfelle.

De fysiske smertene gjør at jeg ikke klarer å glemme dette så fort jeg skulle ønske. Men er ikke så vondt som sist, tar bare lengre tid. Prøver på nytt så fort som mulig. Titter nok innom her når det går vår vei :)

så trist!! har selv to sa før denne gang,håper alle gode ting er 3 gjelder for oss begge!

Ja, tallet 3 skal jo være et bra tall :) har troa! Leste akkurat at bare 1% av kvinnene mister 3 eller flere gang.

Back
Topp