Galaxy tab ??:)

*Kula*

Elsker forumet
Her i huset har vi stort sett bare apple produkter. Men største får en galaxy tab 3.7.0 hos pappa og kona i bursdagsgave. Noen som har erfaringer med galaxy tab ?:)

Vi har tab! Vi er veldig fornøyde. Men vi har ingen appleerfaring da

Hvordan fungerer det med og laste ned apper ? Koster alle apper peng eller er det mye gratis apper ? Er det egen netflix app til den ?
Dumt spm, men størsten elsker netflix når han skal se på barnetv ;) skal bli "godt" når han får egen tab. Så kanskje vi får brukt vår litt mer :)

Noe koster penger, men de er mssdevis av gratis spill og andre apper. Netflix og viaplay skal være gratis nedlasting. Vib har kun viaplay da. Enkel å bruke er den
Også

Vi har bare apple, eldste fikk iPad og snuppa ble så misunnelig og ønska seg sånn men vi kjøpte tab til ho...den hatet ho, mye mer komplisert og den ble aldri brukt så vi solgte den og kjøpte iPad til ho og minste på 3 år, nå er alle fornøyde :D

Vi har bare apple, eldste fikk iPad og snuppa ble så misunnelig og ønska seg sånn men vi kjøpte tab til ho...den hatet ho, mye mer komplisert og den ble aldri brukt så vi solgte den og kjøpte iPad til ho og minste på 3 år, nå er alle fornøyde :D

Hvor gammel er hun da ? Er den såå vanskelig å forstå?

Mine på 4 og 6 forstår taben godt. Tror set er alt ettersom hva man er vant med:)

Gutten her har en Galaxy Tab og den er han (vi) veldig fornøyd med ! :) Har en Ipad også, men har ingen formening om hvilken som er best jeg ;p

Jeg og eldste på 10 har tab. Ganske lett å skjønne.

Ang apper er det masse å velge mellom som er gratis i alle alder. Bare laste ned viaplay appen. Den er gratis, vi har den også.

:)

Barna fikk hver sin tab til jul 2012 og jeg har en Samsung Galaxy. (Tabene til barna ble ødelagt så de fikk hver sin iPad mini til jul i fjor).

De klarte fint å laste ned spill fra google play selv. Netflix er det bare å laste ned gratis:)

Eneste jeg kan komme på er at det er litt mer komplisert å slette apper på en tab i forhold til en iPad, siden man på en tab må gå inn på innstillinger og slette derfra.

Det tar også lenger tid å lade min tab i forhold til barnas iPad. Tab'en må lade hele natten for å få fullt batteri.

Noen flere forskjeller har jeg ikke sjekket ut. Men er veldig fornøyd med begge deler :)

Har en Samsung tab t junior på 4 år. Han foretrekker heller min iPhone t spæll. Koffør veit e ikke men trur det har med type spæll å gjær. ;)

Har kun samsung produkter og er veldig fornøyd med de. Finner gode gratis spill til voksne og barn. Netflix og wimp og alt er på den. Lett å forstå seg på syns vi.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Her har vi kun samung på alt, tuppa har håndtert taben siden hun var 2, 5 år. Ingen problem:)

Back
Topp