Gal tispe hund

Evamor

Elsker forumet
Himmelbarn
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
har noen av dere tisper som har klikket etter at dere ble gravid?
Har en 6mnd valp som hadde sluttet å nappe etter meg men etter graviditeten så har hun begynt igjen. Holder på å små gnage på aller tær fingre. Hvor enn hun kommer til.

Har noen av dere opplevd dette?

min likte å trakke meg på magen:bored: men det høres egentlig ganske normalt ut for en valp på 6 mnd, de går gjennom stadier med utvikling de også.

Nei, mine har ikke oppført seg annerledes, men vet det ikke er uvanlig at dyr blir mer klengete og oppfører seg annerledes. Tror det kommer av to ting. Ene er at vi lukter annerledes, og det andre (og kanskje hovedårsaken) er at vi oppfører oss annerledes. Det skal ikke mye endring til før enkelte dyr reagerer. Din er jo så liten og at det kan være utviklingen også, er jo en fase hvor det skjer mye fysisk og mentalt hos dem.

Ene hunden min ble forresten veldig rar, nesten hysterisk, da jeg mista i uke 24. Før jeg visste det, så var ikke pga meg og at jeg gjorde noe annerledes. Hun dytta på magen med snuten, peip og slikka. Aldri oppført seg sånn seinere, og jeg gikk et fullgått svangerskap ikke lenge etterpå. Kjemperart! Lurer på om hun kunne lukte at noe var galt...

De er rare hundene. Er kun meg hun gjør det med. Fotfølger meg og gnager på tærne. Rett før jeg stuper over henne.

Hun legger seg alltid på meg. Det ga seg ikke ved forrige graviditet. 35 kilo kjærlighet rett på en sprengt blære :hilarious:

Nei, mine har ikke oppført seg annerledes, men vet det ikke er uvanlig at dyr blir mer klengete og oppfører seg annerledes. Tror det kommer av to ting. Ene er at vi lukter annerledes, og det andre (og kanskje hovedårsaken) er at vi oppfører oss annerledes. Det skal ikke mye endring til før enkelte dyr reagerer. Din er jo så liten og at det kan være utviklingen også, er jo en fase hvor det skjer mye fysisk og mentalt hos dem.

Ene hunden min ble forresten veldig rar, nesten hysterisk, da jeg mista i uke 24. Før jeg visste det, så var ikke pga meg og at jeg gjorde noe annerledes. Hun dytta på magen med snuten, peip og slikka. Aldri oppført seg sånn seinere, og jeg gikk et fullgått svangerskap ikke lenge etterpå. Kjemperart! Lurer på om hun kunne lukte at noe var galt...
Hun kunne ikke lengre høre hjerteslagene til babyen, og ble nok stresset av det stakkars:Heartred

Back
Topp