Gal baby!

|Frosken|

Juni12s hobby/håndarbeider
VIP
Junibarna 2015
Er det flere som har hyperaktive babyer? Syns alle rundt meg har babyer som sitter i vogn på tur/handling, sitter på fanget eller faktisk leker med lekene sine. Her er han fullstendig spinnvill! Lekene kaster han rundt, han reiser seg opp på knærne og kaster seg ned på gulvet, spreller med armer og ben ( som om han svømmer) hyler, roper og blir helt vill når han ikke får leke med fjernkontroll/telefon/iPad/ledninger. Han åpner alt av skap og skuffer på kjøkkenet og kaster ting rundt. Han klatrer oppi skuffen og gynger så skuffen går ut og inn. Han klatrer i hyller og trapper. Å bade han kan ikke ta mer enn et par minutter, for jeg er redd han skal svelge for mye vann. Han kaster seg på magen ned i vannet, helst med ansikt/hode under vann, "sklir" på magen ned den siden av karet som er mest skrå. Spreller og plasker og er helt vill! Han syns det er kjempegøy og blir gal når jeg tar han opp. Første her var også veldig aktiv,men han her tar liksom kaka.

Er det flere som har det sånn?
 
Vår er helt lik. Han har alltid vært sånn. Aldri tid til å sitte rolig i et fang, kose eller slappe av. Spinnvill! Alt blir dratt ut av skap og hyller her også, og han er absolutt overalt. Blir veldig fort sutring om han må sitte i ro i 2sek (sette på ytterjakke o.l). Hah!
 
Takk! Jeg trodde det bare var min gutt :p Eneste kos jeg får er når han har feber... Han skal klatre på alt, og hvis jeg stopper han blir han illsint.
 
Må innrømme at jeg lo så jeg gråt nå, dette så jeg veldig tydelig for meg! Spesielt badekaret! :D Min er også spinnvill, og blir helt gal når han ser lamper. Da gråter han illsinte tårer til han blir løftet opp så han kan røske i dem. Han vet hva han vil, i alle fall. :p
 
Har ei som vet hva hun vil her og.. Skap er sikret hvis ikke er alt ute på gulvet..
 
Takk! Jeg trodde det bare var min gutt :p Eneste kos jeg får er når han har feber... Han skal klatre på alt, og hvis jeg stopper han blir han illsint.
Godt å høre det er flere:p
Har ikke vært syk siden tidlig i høst her, så det er nesten så jeg håper på en rolig feberbaby snart, haha!
 
Gutten min var ganske lik. Han sprang på rundt når han var 10-11 måneder og hadde aldri særlig ro I sjelen. Å kose det var noe man ble trøtt av så det skulle han ikke ha noe av. Heldigvis er han så stor nå at han har funnet lego og dermed litt mer ro. Jenten er nok litt roligere. Og bra er det, for eldste er fortsatt litt turbo I blant.
 
Jeg kjenner meg så igjen!!!!!! Jeg er svett fra jeg står opp til jeg legger han!!!!!☺☺☺☺☺ Får trimmet masse om dagen
 
Min er riktignok født i mars, men han er akkurat lik.
Han har veldig godt av å ha begynt i bhg 60% nå, for å si det sånn.
Han kjedet vettet av seg hjemme. :)
 
Jeg kjenner meg så igjen!!!!!! Jeg er svett fra jeg står opp til jeg legger han!!!!!☺☺☺☺☺ Får trimmet masse om dagen
Haha, pappaperm her! Gratis trim for gubben :D
 
Back
Topp