Gahhrr

Juliete

Forumet er livet
Mailykke 2018
Eller noe i den duren der[:D]
E da virkelig ingen som ønske premature barn vel!!!!!

Har en tante så syntes det e på tide at babyen komme ut, har mast siden det va 12 uker igjen[8|]
Traff na idag, og då seie hu, huff, har det ikje skjedd no[>:]
Nei, og godt e det seie eg, e jo 5 uker igjen.
Ja, men eg fikk han minste 4 uker før og det gjekk veldig fint.
Fysj, men e vel ingen så ønske og få babyen så lenge før. Har det jo best inni magen lengst mulig!!!
[:@]

Æsj, så tåpelig og gå rundt og håpe på prematurt barn på dine vegne? Er jo ikke spesielt omtenksomt spør du meg? Ja, jeg er også klar over at det går veeeldig bra i 99% av tilfellene om barna kommer 5 uker for tidlig, men hvorfor ønske seg gjennom det ekstraarbeidet det innebærer - i stedet for å vente to uker til? Synes nurkene våre er nokså fornuftige av seg jeg [:D]

ORIGINAL: LilleA

Æsj, så tåpelig og gå rundt og håpe på prematurt barn på dine vegne? Er jo ikke spesielt omtenksomt spør du meg? Ja, jeg er også klar over at det går veeeldig bra i 99% av tilfellene om barna kommer 5 uker for tidlig, men hvorfor ønske seg gjennom det ekstraarbeidet det innebærer - i stedet for å vente to uker til? Synes nurkene våre er nokså fornuftige av seg jeg [:D]

Nei, sant??
Sjøl om det gikk bra med søskenbarnet mitt, så ønske ikje eg at babyen ska komma nå!!!

nei premature barn vil vi ikke ha hvis vi har noe vi skulle ha sagt...!

Får håpe hun sier det bare fordi hun vil møte mini, og at hun ikke vet hvilken risiko det egentlig er å føde for tidlig, selv så nærme termin...!

ORIGINAL: Tanketrollet

Får håpe hun sier det bare fordi hun vil møte mini, og at hun ikke vet hvilken risiko det egentlig er å føde for tidlig, selv så nærme termin...!

Hu fikk et barn 4 uker før termin, så hu vett liksom kas risiko det e.
Men med han gikk det fint. Men allikavel!

Kjenner jeg blir sint innvendig av sånne uttalelser! Hvem velger å vil ha et prematurt barn???! Det kan gå bra om man føder i uke 26 også, men VELGER det liksom? Selv om hun har god erfaring med å føde 4 uker for tidlig så må jo hun vite bedre at det å føde på/rundt termin er best for barnet!!! Argh!!! [:'(]

Enig med denne[;)]

ORIGINAL: Juliett

lite gjennomtenkt kommentar...!

ORIGINAL: Juliett

lite gjennomtenkt kommentar...!

JA! og det så irritere meg e at hu seie det HVER gang!! Tilogmed når eg hadde 12 uker igjen[>:]
Gah!!

ORIGINAL: Tirnanog

Kjenner jeg blir sint innvendig av sånne uttalelser! Hvem velger å vil ha et prematurt barn???! Det kan gå bra om man føder i uke 26 også, men VELGER det liksom? Selv om hun har god erfaring med å føde 4 uker for tidlig så må jo hun vite bedre at det å føde på/rundt termin er best for barnet!!! Argh!!! [:'(]

Akkurat, hu kan ikje tenka så voldsomt igjennom ting før hu seie det!!
Men hu tenke vel sånn at siden det gikk bra med gutten hennas, så går det bra med alle[8|]

Lite gjennomtenkt da.[&:] Ingen som ønsker premature barn, hverken for sin egen del og iallefall ikke for babyens del. Babyen har det best av å være lengst mulig i magen.

...og enda bedre går det med dem som får være tida ut i magen...

At ikke folk kan passe sine egne saker?!

ORIGINAL: mammatilsnart4!

hallo i luken!! kven er det som vil ha baby som er fødd fleire veker fortidleg da??? alt det arbeidet med det, og kanskje ikkje babyen klara seg, kanskje den får kroniske sjukdommar pga det.. osv..

[:@] tåpelig! babyen har det best i magen, lengst mulig!

Ja, sa det te na o, men får bare slengt tebake at jaja, det går som regel bra.
Fysj, nei...
Glede meg te og møta babyen eg o altså, men vil helst venta noen uker te[:)]

Huff da, lite gjennomtenkt av henne. [:'(] Men men, håper alle nurkene våre holder seg inni magene våre lengst mulig, og er friske og sterke når de bestemmer seg for å komme[:)]

signerer denne jeg

Nei,det er vel ingen som ønsker premature barn- ikke jeg heller, men jeg skal være så ærlig å si at jeg er så sliten og lei av at kroppen ikke fungerer at jeg gjerne føder når som helst nå. Jeg har jo også født 1 mnd før termin en gang før og det gikk veldig fint- ingen drømmesituasjon,men det gikk fint. Nå er jeg lenger på vei enn jeg var da og han jeg har i magen er estimert til å bli ganske mye større enn det Erik var,så jeg føler meg trygg på at det vil gå bra om fødselen skulle starte nå.

Skjønner at du reagerer på at ho har mast om det siden du hadde 12 uker igjen,for det er ganske drøyt å ønske fødsel for noen på den tida [&:]

Back
Topp